НБУ дав поради щодо безпечного користування терміналами самообслуговування
Про це повідомляє прес-служба НБУ на свої сторінці у Facebook.
«Для безпечного та комфортного проведення таких операцій Національний банк України під час роботи з терміналом самообслуговування рекомендує: до початку роботи переконатися, що термінал працює, оглянути термінал та переконатися, що він належить до мережі конкретного постачальника платіжних послуг, на моніторі обрати з переліку - отримувача або послугу для зарахування коштів», - йдеться в повідомленні НБУ.
У НБУ наголошують, що клієнт має оглянути додаткову інформацію - телефон/еmail довідкової служби, послідовно ввести необхідні дані для здійснення платежу, ознайомитися з розміром комісійної винагороди, оплатити та пам'ятати, що решту термінал не дає, тощо.
Разом з тим, якщо виникли непорозуміння або помилки під час роботи з терміналом, слід звертатися до служби підтримки - за телефоном/еmail, вказаним на терміналі. Працівнику служби підтримки потрібно повідомити дані про платіж - дату, час, місце, номер термінала, суму платежу. Якщо на терміналі чи його моніторі є підозрілі написи або зображення, краще скористатися іншим терміналом.