НБУ дав поради щодо безпечного користування терміналами самообслуговування

НБУ дав поради щодо безпечного користування терміналами самообслуговування

Укрінформ
Національний банк України дав українцям ряд порад для безпечного та комфортного проведення різного роду операцій через термінали самообслуговування.

Про це повідомляє прес-служба НБУ на свої сторінці у Facebook. 

«Для безпечного та комфортного проведення таких операцій Національний банк України під час роботи з терміналом самообслуговування рекомендує: до початку роботи переконатися, що термінал працює, оглянути термінал та переконатися, що він належить до мережі конкретного постачальника платіжних послуг, на моніторі обрати з переліку - отримувача або послугу для зарахування коштів», - йдеться в повідомленні НБУ.

У НБУ наголошують, що клієнт має оглянути додаткову інформацію - телефон/еmail довідкової служби, послідовно ввести необхідні дані для здійснення платежу, ознайомитися з розміром комісійної винагороди, оплатити та пам'ятати, що решту термінал не дає, тощо.

Читайте також: НБУ та Mastercard проведуть перший в Україні форум із фінансової інклюзії

Разом з тим, якщо виникли непорозуміння або помилки під час роботи з терміналом, слід звертатися до служби підтримки - за телефоном/еmail, вказаним на терміналі. Працівнику служби підтримки потрібно повідомити дані про платіж - дату, час, місце, номер термінала, суму платежу. Якщо на терміналі чи його моніторі є підозрілі написи або зображення, краще скористатися іншим терміналом.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-