Експортна стратегія України - МЕРТ почав другий етап розробки - 26.02.2018 16:36 — Новини Укрінформ
Експортна стратегія України - МЕРТ почав другий етап розробки

Експортна стратегія України - МЕРТ почав другий етап розробки

997
Ukrinform
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розпочало другий етап розробки Експортної стратегії України, у рамках якого будуть розроблені секторальні та крос-секторальні експортні стратегії.

Про це повідомляється на сайті Міністерства.

"Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розпочинає розробку секторальних та крос-секторальних експортних стратегій. Відповідна ініціатива передбачена в Експортній стратегії України, затвердженій Урядом 27 грудня 2017 року", - йдеться в повідомленні.

Документ передбачає створення умов для розвитку експорту всіх секторів економіки. Передусім, завдяки створенню сприятливих умов, що стимулюють торгівлю та інновації для диверсифікації експорту, розвитку послуг з підтримки бізнесу та торгівлі, здатних підвищити конкурентоспроможність підприємств, зокрема малих та середніх, поліпшенню їх навичок і компетенцій, необхідних для участі у міжнародній торгівлі.

“Під час розробки Експортної стратегії було обрано сім перспективних секторів, які містять додану вартість, що залишається в країні, мають значний попит на світових ринках, де є розвиток інновацій і малого та середнього підприємництва. Тому, разом з бізнесом, будемо працювати над створенням секторальних стратегій, бо експорт якісно змінює країну”, - прокоментувала заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України - Торговий представник України Наталія Микольська.

Читайте також: Економіка України: курс деінтоксикації від російського капіталу

Вона зазначила, що тут, в першу чергу, має йти ініціатива від бізнесу, бізнес- та галузевих асоціацій, які розуміють і добре знають ситуацію у своєму секторі та братимуть активну участь в розробці цих стратегій. Торговий представник закликала їх представників вже зараз звертатися зі своїми пропозиціями до Мінекономрозвитку та Офісу з просування експорту.

Заступник міністра також зазначила, що торік в рамках Ради з просування експорту при Мінекономрозвитку, вже було проведено більше 10 секторальних зустрічей, які стосувалися креативних індустрій, меблевої, машинобудівної, IT, фармацевтичної, приладобудівної, харчової, легкої, аграрної, кондитерської галузей та промисловості.

Серед перспективних секторів економіки України: інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), креативні індустрії, туризм, технічне обслуговування та ремонт повітряних суден, виробництво запасних частин та комплектувальних виробів для аерокосмічної та авіаційної промисловості, машинобудування, харчова і переробна промисловість.

Секторальні стратегії включатимуть поточний аналіз кожного перспективного сектору, перелік перешкод для розвитку та рішення для їх усунення. Ці рішення будуть відображені у планах дій.

Щоб секторальні стратегії максимально відповідали потребам експортоорієнтованих підприємств, вони розроблятимуться інклюзивно, тобто в активній співпраці із бізнесом, бізнес- та галузевими асоціаціями, а також за участі Міжнародного торговельного центру (ITC) та підтримки Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ).

Нагадаємо, експортна стратегія Україна: Дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі на період 2017-2021 рр. була затверджена Урядом 27 грудня минулого року. Документ визначає стратегічні цілі розвитку торгівлі України на наступні чотири роки. Основною метою Експортної стратегії є перехід до експорту наукомісткої інноваційної продукції для сталого розвитку та успіху України на світових ринках. Також в рамках документу було затверджено перелік «ринків у фокусі» для українського експорту, серед яких ринки ЄС та топ-20 ринків інших країн, зокрема, Китай, США, Туреччина, Індія та ін.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>