Українські перевізники почали активно відкривати компанії в Європі - експерт - 19.02.2018 15:31 — Новини Укрінформ
Українські перевізники почали активно відкривати компанії в Європі - експерт

Українські перевізники почали активно відкривати компанії в Європі - експерт

1220
Ukrinform
У світлі поліпшення взаємин України і Європи, в тому числі після введення безвізу, дедалі більше українських підприємців наважуються відкривати свої компанії у країнах Шенгену. 

Про це в коментарі Укрінформу заявив директор групи компаній PRIME Дмитро Льоушкін.

"Серед українських вантажоперевізників почався справжній ажіотаж щодо відкриття своїх компаній в Європі. Чому? Це вигідно. І нескладно реалізувати на практиці", - заявив Дмитро Льоушкін.

За словами підприємця, найчастіше свої нові європейські компанії українські перевізники реєструють у Польщі. 

"Потім вони за копійки купують собі автопарк фур, що були у користуванні, і приганяють їх в Україну. Тут їх миють, ремонтують, фарбують - і фури як новенькі. Водіїв теж наймають українських. Чому? По-перше, багато співвітчизників всіма правдами і неправдами прагнуть поїхати працювати в Європу. По-друге, в Україні дуже дешева робоча сила. Вимальовується дуже вигідна бізнес-модель", - повідомив експерт. 

Читайте також: Українською ГТС зацікавилися вже більше десятка світових компаній - Порошенко

За словами Льоушкіна, такій моделі організації бізнесу сприяє також відносна дешевизна палива на українських АЗС.

"Там організував компанію і найняв людей. Загнав фури в Україну і залив повні баки дешевим паливом на українських АЗС. Варто зазначити, воно істотно дешевше, ніж в Європі! Істотно! Потім взяв невелике замовлення на перевезення, скажімо, Україна-Польща. Відпрацював його, і у тебе залишилася заправлена дешевою соляркою машина. Бери і виконуй замовлення по Європі за їхніми тарифами. Очевидна вигода. Українці зараз навіть поляків потіснили, адже ті не можуть з нашими конкурувати за ціною фрахту. Невелике уточнення: щоб було більш зрозуміло, повних баків вистачить, щоб «долетіти» десь до Берліна. Тобто обслужити територію десь у радіусі 800 км від українського кордону. Коли паливо закінчується — знову в Україну, заправився і далі в Європу. І це можна повторювати без кінця", — пояснює експерт.

"Це перспективний напрям, і він розвиватиметься надалі", - резюмував директор групи компаній PRIME.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>