У реформуванні транспортної галузі корисним є досвід Польщі – заступник міністра

У реформуванні транспортної галузі корисним є досвід Польщі – заступник міністра

Укрінформ
У Міністерстві інфраструктури заявляють, що Україні на сьогодні не вигідні ані умови, які висуває лоукост Ryanair для діяльності в Україні, ані діяльність приватних операторів, що експлуатують тяговий залізничний рухомий склад (локомотиви). 

Фінансово транспортна галузь країни не готова до цього і нестиме чималі збитки, заявив заступник міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань у ході VII Міжнародного форуму "Дні Польського Бізнесу в Україні", повідомляє кореспондкент Укрінформу.

Читайте також: Омелян анонсував ремонт прикарпатської “дороги до Бандери”

Форум відбувається  26-27 жовтня в Києві за підтримки Міністерства інфраструктури України та Відділу сприяння торгівлі та інвестиціям Посольства Республіки Польща у Києві. Учасники - представники державних і місцевих органів влади, фінансових установ, спеціальних економічних зон, інвестори, підприємці та провідні експерти з даної тематики. Організатори - Міжнародний правовий центр EUCON, Асоціація українського бізнесу в Польщі.

За словами Довганя, досвід сусідньої Польщі, яка пройшла аналогічний шлях реформування транспортної галузі, також підтверджує що на даному етапі фінансового стану Україні не вигідна реалізація указаних проектів.

"У Польщі з 2004 року за 10 років було побудовано всю інфраструктуру. І з досвіду, який вони пройшли, вони нам радили не повторювати їх помилок. По-перше, це лоукости, Ryanair. Через пільги ледь не було закрито перельоти. Так багато одному перевізнику давати не можна, бо він лише один з багатьох. Крім того, аеропорти у Польщі отримують субсидії, якщо пасажиропотік росте. За рахунок цього вони можуть доплачувати лоукостам. Цього лоукости хочуть і у нас, але ми не маємо таких субсидій", - зазначив Довгань.

Крім того, за словами заступника міністра інфраструктури, парк локомотивів «Укрзалізниці», який до початку реформ галузі працював фактично «на зношення», на сьогодні потребує серйозного оновлення та модернізації, чому не сприятиме діяльність приватних операторів локомотивів.

"Якщо ми зараз дозволимо приватну тягу, в Україну зайдуть законсервовані у Німеччині локомотиви, це, по суті, вб'є вантажну складову. А ми за рахунок вантажної складової субсидуємо пасажирські перевезення. Ми поставимо на коліна другу за розміром залізницю у Європі", - наголосив він.

Як повідомлялося, у лютому 2017 року Верховна Рада повернула Кабінету міністрів на доопрацювання проект закону про залізничний транспорт України, який, зокрема, встановлював умови і для діяльності приватних операторів, що експлуатують тяговий залізничний рухомий склад.

Також у 2017 році в Україні виникла проблема із заходом на ринок лоукосту "Ryanair". У ході переговорів авіакомпанія запропонувала київським аеропортам зниження пасажирського збору, на що не погодилося керівництво аеропортів.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-