Індексація залізничних тарифів сприятиме розвитку машинобудування - експерт

Індексація залізничних тарифів сприятиме розвитку машинобудування - експерт

Укрінформ
Індексація тарифів на залізничні вантажні перевезення і спрямування додаткових коштів на виробництво нової техніки сприятимуть розвитку машинобудування в Україні.

Таку думку висловив голова Наглядової ради - президент ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько, відповідаючи на запитання про доцільність індексації залізничних тарифів, повідомляє Укрінформ.

"Я підтримую ініціативу щодо індексації тарифів, якщо кошти спрямовуватимуться у виготовлення нової техніки, розвиток технологій і підтримку національних виробників. Переконаний, що індексація залізничних тарифів сприятиме новим замовленням та розвитку машинобудування України", - сказав Приходько.

Як повідомляв Укрінформ, Укрзалізниця та бізнесові і промислові асоціації останній місяць провели у гарячих дискусіях про індексацію тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом.

Прогнозовані доходи від цьогорічної індексації тарифів відображені у фінплані Укрзалізниці на 2017 рік, який затвердив Кабмін 13 вересня 2017 року. Однак відповідний наказ Мінінфраструктури про індексацію досі не затверджено у Мін’юсті.

Крім цього, Державна регуляторна служба зволікає з підписом наказу на індексацію, аргументуючи це тим, що бізнес проти і економіці не під силу. 

Читайте також: Компроміс щодо індексації тарифів Укрзалізниці: Бізнес пропонує узгоджену позицію

Врешті-решт у цьому році залізничники теж пішли на компроміс із бізнесом та згодні індексувати вантажні тарифи не на 22,5 %, як закладено у фінплані, а на 15 %, оскільки саме на стільки, а то й більше зростуть ціни виробників промислової продукції за підсумками 2017 року.

Залізничники акцентують увагу учасників ринку та виробників продукції на тому, що кошти від індексації залізничних тарифів будуть спрямовані на оновлення рухомого складу, що зношений більш ніж на 90%. Зокрема, за підрахунками залізничників, у 2017 році вже вилучено з парку 12,3 тисячі вантажних вагонів і до кінця року підлягатимуть списанню ще понад 6 тисяч. У наступні роки списуватиметься з парку близько 20 тисяч вантажних вагонів  та понад 300 локомотивів щороку. 

Для ліквідації дефіциту рухомого складу та його системного оновлення ПАТ «Укрзалізниця» розробило Стратегію розвитку товариства  на 2017-2021 роки. Так, потреба в інвестиціях на модернізацію рухомого складу та інфраструктури  за 5 років сягає 150 млрд грн. Ці кошти плануються на модернізацію старих чи закупівлю нових 30% парку вантажних вагонів та локомотивів, 45% пасажирських вагонів. Зокрема, інвестиції в сектор вантажних перевезень стратегією визначені на рівні понад 28 млрд грн на придбання 20 тис. нових вагонів та модернізацію 50 тис. існуючих, закупівлю понад 200 нових локомотивів та модернізацію існуючих.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-