Україна відновлює історичну спадщину залізничного транспорту - Омелян

Україна відновлює історичну спадщину залізничного транспорту - Омелян

Укрінформ
Протягом серпня 2017 року на Боржавській вузькоколійці двічі на тиждень курсуватиме історичний потяг за маршрутом Виноградово-Хмільник або Виноградово-Хмільник-Іршава.

Про це інформує прес-служба відомства.

«Протягом серпня 2017 року Міністерство інфраструктури, ПАТ «Укрзалізниця», Закарпатська ОДА та громадська організація OSTGLEIS проводять спільний пілотний проект «Історичний потяг на Боржавській вузькоколійці 2017», - йдеться в повідомленні.

Поїзд у складі паровоза Гр-280, що був перевезений на місяць з Гайворонського депо спеціально для проекту, та трьох вагонів двічі на тиждень (п'ятниця та неділя) курсуватиме за маршрутом Виноградово-Хмільник або Виноградово-Хмільник-Іршава.

"Наша країна, як і всі цивілізовані країни світу, робить впевнені кроки у галузі збереження та відновлення історичної спадщини залізничного транспорту. Я особисто радію з того, що ми зберігаємо спадщину, а не продаємо і не ріжемо її на металобрухт", - зазначив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

Читайте також: Суд визнав незаконним виведення Укрзалізниці з підпорядкування Мінінфраструктури

За його словами, системна робота, початок якій у 2015 році поклала відповідна Робоча група у Міністерстві, набуває все більших обертів. 

«Було знайдено, систематизовано, заборонено знищувати, поставлено на контроль більш, ніж 500 об'єктів історичної залізничної спадщини - паровози, ретровагони, спеціальна техніка, гідроколонки та багато іншого, створено інтерактивну карту залізничної історії, яка стане в пригоді подорожуючим, зібрано багато цінної технічної документації та інструментів для ремонту історичного рухомого складу, продовжує комплектуватись та ремонтувати паровози локомотивне депо станції Сновськ, яке є базовим підприємством України з обслуговування та ремонту цих старовинних локомотивів. Регулярно проводяться відкриті зустрічі з ентузіастами, обговорюються та відпрацьовуються нові туристичні маршрути з паровозами а також проведення фестивалів історичної техніки", - коментує очільник відомства.

Довідка. Паровоз побудований у 1951 році на заводі LKM у Бабельсберзі, Німеччина. Він брав участь у зйомках фільму "9 життів Нестора Махно" та інших, на Гайворонській вузькоколійці регулярно веде туристичні поїзди на замовлення.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-