Ryanair повідомив клієнтам, що робити з квитками

826
Ukrinform
Компанія Ryanair розіслала всім, хто купив квитки, лист з докладною інструкцією.

Про це інформує Українська правда з посиланням на повідомлення компанії.

Відповідно до цієї інструкції у пасажира є 2 опції:

1. Отримати повну компенсацію грошей за квитки.

2. Безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорті.

Якщо клієнт не знайде альтернативного рейсу, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.

"Райнер щиро просить вибачення за незручності, викликані відміною рейсу", - йдеться в повідомленні.

Нагадаємо: планувалося, що з жовтня 2017 року українці також зможуть подорожувати найдешевшим європейським лоукостом Ryanair. Літаки ірландської авіакомпанії планували здійснювати рейси з аеропортів Києва та Львова до низки європейських країн за досить привабливими бюджетними цінами.10 липня стало відомо, що відомий ірландський лоукостер Ryanair може оголосити про скасування авіапольотів в Україну.

Читайте також: Експерт: Ryanair в хабовому аеропорту - унікальний прецедент українського уряду

Згодом на офіційному сайті авіакомпанії Ryanair зникла можливість придбати квитки з України у країни Європи і назад.

Актуально

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-