Стратегію розвитку малого і середнього бізнесу винесли на обговорення

2207
Ukrinform
Міністерство економічного розвитку і торгівлі виставило на обговорення проект урядового розпорядження щодо Стратегії розвитку малого і середнього підприємництва в Україні на період до 2020 року.

Відповідний проект оприлюднено на сайті Мінекономрозвитку. 

"Метою ухвалення проекту розпорядження є затвердження довгострокових пріоритетів державної політики у сфері створення сприятливих умов для відкриття, ведення і зростання бізнесу та розкриття потенціалу МСП", - йдеться у пояснювальній записці до проекту.

Передбачається, що в результаті схвалення проекту розпорядження матиме опосередкований ефект на ринок праці. Результатом реалізації плану заходів з реалізації Стратегії буде спрощення умов ведення підприємницької діяльності, що, у свою чергу, сприятиме зростанню кількості робочих місць у сфері підприємництва.

Зазначається, що малий і середній бізнес в Україні вже досить тривалий час функціонують у складних умовах соціально-економічного розвитку. Крім того, в 2014 році в Україні розпочалась економічна криза – втретє за історію незалежності країни, що мало наслідком руйнування виробничих потужностей та транспортної інфраструктури, втрати міжгалузевих та логістичних зв’язків, ускладнення міжнародних відносин, недоступності енергетичної сировини (вугілля), суттєвого зростання інвестиційних ризиків та негативних очікувань населення. Також значний негативний вплив мали і накопичені системні диспропорції, наслідками яких стали девальваційні та інфляційні шоки.

Останні наявні статистичні дані показують, що у 2015 році в Україні налічувалось лише 423 великі підприємства (або 0,02% загальної кількості суб’єктів господарювання). Решта суб’єктів – це МСП, в тому числі 15 тис. 510 суб’єктів середнього підприємництва, 1,96 млн суб’єктів малого підприємництва (327 тис. 814 малих підприємств та 1,6 млн фізичних осіб-підприємців). У МСП у 2015 році було зайнято 6,5 млн осіб (фізичних осіб-підприємців – 2,3 млн осіб), що становить 79,1% від загальної кількості зайнятих. Водночас МСП згенерували 59% загальної доданої вартості за витратами виробництва по суб’єктах господарювання.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-