У Фейсбуці стартувала соціальна кампанія зі зближення поляків та українців
Організаторами кампанії є Фонд «Наш вибір» спільно з Фейсбуком, повідомляє Укрінформ з посиланням на Naszwybir.pl.
«У межах цієї кампанії організатори представлять читачам кілька правдивих історій представників української спільноти в Польщі та покажуть, наскільки важливим є їхній економічний, культурний і суспільний вклад у розвиток Польщі», – зазначають ініціатори кампанії.
У Фонді наголошують, що їм важливо підкреслити позитивний вплив української спільноти на суспільно-економічне життя у багатьох регіонах Польщі.
Партнерами проєкту є міста Гданськ, Катовіце, Краків, Лодзь, Варшава та Вроцлав.
Серед героїв кампанії – оперна співачка Ольга Пасічник, бізнесмен-меценат Вадим Мельник, юна засновниця міжнародного руху Літаючих наплічників Кіра Сухобойченко, мережа найменших кав’ярень у Польщі Dobro&Dobro та Український дім у Варшаві.
Нагадаємо, з 22 березня у міських автобусах і трамваях Вроцлава (південний захід Польщі) почали транслювати відеоролики про різні цікаві місця України, створені учасниками медіапроєкту Ukraїner. Торік такий проєкт запускали у Варшаві.
Фото: naszwybir.pl