Китайську компанію звинуватили у плагіаті «Гри в кальмара»
Як передає Укрінформ, про це повідомляє NME.
Під час інвестиційного ярмарку Youku використала плакат свого нового шоу, який дуже нагадує іконографію, включаючи символи рожевого кола та трикутники, що були використані у південнокорейському хіті Netflix.
Сама назва шоу «Перемога кальмара» дуже схожа на назву популярного мінісеріалу «Гра в кальмара».
Зазначається, що після критики компанія вибачилася, заявила, що змінить назву шоу на «Перемога в грі» та дизайн плакату.
«Гра в кальмара» — південнокорейський вебсеріал у жанрі виживання, пригодницького бойовика, трилера і драми. Він складається з дев'яти епізодів, розповідає про групу людей, яким потрібні гроші. Вони приймають дивне запрошення взяти участь у дитячих іграх. На переможця чекає привабливий приз, але ставки тут смертельні.
Як повідомляв Укрінформ, популярний південнокорейський серіал “Гра в кальмара” після свого запуску 17 вересня на Netflix встановив кілька рекордів на стримінговій платформі.