У Канаді суттєво обмежили рекламу електронних сигарет

У Канаді суттєво обмежили рекламу електронних сигарет

Укрінформ
Канадська провінція Онтаріо заборонить рекламувати електронні сигарети у продуктових магазинах та на автомобільних заправних станціях.

Про це йдеться у повідомленні на сайті міністерства охорони здоров’я Онтаріо.

“Онтаріо вживає термінові дії для вирішення проблеми використання молоддю електронних сигарет, забороняючи рекламу цієї продукції у продуктових магазинах й автозаправних станціях. Починаючи із 1 січня 2020 року реклама електронних сигарет буде дозволена лише у спеціалізованих магазинах та місцях збуту марихуани, потрапити до яких можуть лише особи, старші 19 років”, - йдеться у повідомленні.

У відомстві наголосили, що ухвалили це рішення після численних консультацій.

Читайте також: У США кількість смертей, пов'язаних з вейпінгом, зросла до 26

“Ці зміни стали наслідком обговорення із зацікавленими сторонами: експертами, громадами та родинами, занепокоєними молодіжним курінням електронних сигарет та їх рекламою, а також вивчення новітніх наукових досліджень, що вказують на зростання використання електронних сигарет молоддю у Онтаріо”, - зауважили у міністерстві.

Протягом всього лиш року з 2017 по 2018 онтарійців у віці 16-19 років, які використовують електронні сигарети, стало на 74% більше.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-