Бренд "Ukraine Now" переміг у конкурсі маркетинг-революціонерів
Крім того, бренд посів друге місце в номінації «Революція комунікацій», повідомляє Урядовий портал.
Як зазначила очільник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України Роксолана Стадник, Ukraine Now – це успішна кампанія з популяризації України, яку високо оцінюють експерти як в Україні, так і за кордоном. Вона переконана, що попереду в бренда ще багато нових перемог.
Х-Ray Marketing Award – це щорічна премія, де найкращі маркетинг-команди та кампанії України визначають шляхом голосування. Цього року шорт-лист був сформований на основі найбільш популярних матеріалів і найгучніших та помітних кампаній, запущених минулого року. Голосування відбувалося в таких номінаціях: «Комунікаційна стратегія року», «Відкриття року», «Ребрендинг року», «Провал року», «Бліц року», «Неоднозначність року» , «Маркетинг-директор року», «СЕО/власник бізнесу, орієнтований на маркетинг».
Як повідомлялося, бренд України Ukraine Now отримав одну з найбільш престижних премій у сфері дизайну – Red Dot Design Award – у категорії Corporate Identity.