Твої вчинки важать більше: у Києві презентували анімаційні ролики про екологію

Твої вчинки важать більше: у Києві презентували анімаційні ролики про екологію

Фото
Укрінформ
В Укрінформі відбулася презентація комунікаційної кампанії "Твої вчинки важать більше" та серії анімаційних соціальних відеороликів щодо підвищення екологічної свідомості громадян, що відзняті на підтримку "Екологічної стратегії — 2030".

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.

“У нас виникла ідея пояснити, в чому зміст положень "Екологічної стратегії — 2030" і пропонованих нею змін, за допомогою простих прикладів із життя. Фахівці проекту ЄС "Association4U" розробили концепцію разом із Міністерством екології та природних ресурсів і запропонували Міністерству інформаційної політики втілити її. Таким чином, було зроблено кілька роликів про те, яким чином кожен із нас може не лише долучитися до реалізації цієї екостратегії, а й змінити своє буденне життя”, - розповів старший фахівець з комунікацій проекту ЄС "Association4U" Олексій Харченко.

Зі свого боку провідний експерт з комунікацій Проекту ЄС "Association4U" при Міністерстві екології та природних ресурсів Вікторія Яшкіна уточнила, що в комунікаційній кампанії акцентується на тому, що навіть незначна зміна повсякденних звичок у поводженні з навколишнім світом має велике значення.

“Разом із командою підтримки реформ при Мінприроди ми обрали гасло “Твої вчинки важать більше”, щоб перебороти скепсис кожного українця і заохотити робити людей маленькі зміни щодня, показавши, що вони справді мають значний вплив”, - сказала Яшкіна.

При створенні анімаційних роликів використана трендова стилістика, за якої об'єкти складаються з невеликої кількості площин і є “рубаними”. Як пояснила заступник голови конкурсної комісії при МІП Софія Жулинська, такий прийом надає роликам певної ідентичності.

“Цей прийом також часто використовують у комп'ютерних і мобільних іграх, але рідше в анімації. Тому такий підхід нам здався дуже свіжим, а і де оригінальним, тому аудиторія поширення цих роликів — це у тому числі й молодь”, - пояснила Жулинська.

Завідувачка сектору з питань європейської інтеграції Міністерства інформаційної політики Людмила Василенко повідомила, що презентовані анімаційні ролики вже отримали висновок Нацради з питань телебачення і радіомовлення про те, що вони мають ознаки соціальної реклами, а тому можуть тепер розповсюджуватися на телебаченні.

Виконувач обов'язків директора департаменту стратегії та європейської інтеграції Міністерства екології та природних ресурсів України Наталія Трофименко, у свою чергу, звернула увагу на головні новації оновленої "Екологічної стратегії — 2030". Так, вона наголосила, що екополітику варто будувати, аналізуючи причини певних явищ і шляхи їх подолання, зокрема відмови людей сортувати відходи.

Читайте також: Мільярд людей на Землі не мають доступу до електроенергії

“Ще одна новація в нашій стратегії в тому, що ми передбачили показники оцінки реалізації, яких Україна має досягти до 2030 року. Всього цих показників 30 — вони стосуються всіх сфер охорони довкілля. Задля їх досягнення буде окремо розроблено план дій. Сама ж стратегія складається з оцінки стану навколишнього середовища, визначення причин і стратегічних цілей і завдань . І саме на виконання першої стратегічної цілі, яка називається “Поширення екологічної освіти та підвищення екологічної свідомості”, і спрямована ця комунікаційна компанія, яка охоплює наразі відеосюжети про поводження з відходами та стале використання водних ресурсів”, - зазначила Трофименко.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-