Брунат, бурштиняк чи каннук: українцям пропонують обрати нову назву міцного напою

Брунат, бурштиняк чи каннук: українцям пропонують обрати нову назву міцного напою

Опитування
Укрінформ
За Угодою про асоціацію з ЄС, Україна до 2026 року має відмовитися від використання захищеного географічного зазначення “коньяк” для вітчизняної продукції, українцям пропонують проголосувати за нову назву.

Про це повідомляє у Facebook проект "Географічні зазначення в Україні".

“Відповідно до Угоди про асоціацію з ЄС, Україна зобов'язалася з 2026 року відмовитися від використання захищеного географічного зазначення "коньяк" для продукту вітчизняного виробництва. На вашу думку, яке з наведених нижче слів може замінити назву "коньяк"?“ — йдеться на сторінці опитування.

До голосування запропоновано 32 варіанти назви. Серед них є “Гайстер” — одна з назв лелеки, яка відсилає до відомого молдовського бренді “Белый аист”, добре обігрується в латинському написанні; “Каннук” — назва, утворена з перших літер слів “кращий алкогольний національний напій українських коньячистів” — за звучанням близьке до слова “коньяк”; “Брунат” — асоціація з кольором напою; “Бурштин”, або “Буршти́нок”, “Бурштиняк” — асоціація з кольором напою та зі схожими передумовами постання: дерево, сонце, тривалий час; один із варіантів “Укрньяк” або “Украньяк”.

Організатори опитування наголошують, що в пошуку нової назви для українського коньяку взяли участь представники виробників, торговельних мереж, ресторанного бізнесу, а також влада, профільні асоціації, освітяни й науковці, маркетологи, сомельє і навіть філологи.

“Під час обговорень, серед критеріїв нової назви найчастіше називалися унікальність, автентичність, милозвучність (зокрема й іншими мовами), але при цьому простота й запам’ятовуваність. Загалом у процесі роботи було запропоновано понад півтори сотні робочих версій нової назви. Ми склали список із тих, які здобули найбільшу підтримку у фокус-групах, і зараз виносимо їх на громадське голосування”, — повідомили в проекті.

Читайте також: Порошенко назвав три наступні пріоритети у розвитку торгівлі з ЄС

Як відомо, марка географічного зазначення є знаком, що наноситься на продукт і засвідчує його високу якість, багаторічну традицію виробництва й особливий зв'язок з територією, де його виготовляють. Географічні зазначення допомогли здобути світову славу таким продуктам, як шампанське, коньяк, сири рокфор, пармезан і багато інших.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-