МІП звітує про культурні проекти в рамках Року Японії

МІП звітує про культурні проекти в рамках Року Японії

Укрінформ
Міністерство інформаційної політики прозвітувало про реалізовані протягом Року Японії в Україні культурні проекти.

Про них розповіла у четвер під час прес-конференції в Укрінформі радник міністра інформаційної політики України з питань міжнародної комунікації Марина Соботюк. 

«Така співпраця у сфері міжнародної комунікації, коли ми знаходимо через культурні особливості щось спільне між нами і піднімаємо через культуру дуже вагомі теми і показуємо очима один одного взаємну важливість», - підкреслила Соботюк.

Відповідальний у міністерстві за напрямок популяризації України в світі, державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко підкреслив, що міністерство реалізовує так званий шестифакторний елемент популяризації країни, коли кілька відомств об'єднуються і реалізують свій напрям. «Ми для себе обрали вектором популяризації не просто інформування про якісь події, а роботу з нішами, роботу з країнами... Минулий рік був Роком Японії в Україні, тому ми хочемо прозвітувати про ті речі, які ми зробили разом із посольством і про надбання, далі масштабувати в усьому світі», - зазначив Біденко.

Соботюк розповіла, зокрема, про два проекти за участю МІП, які були проведені в рамках Року Японії в Україні - це виставка картин японської художниці Нацуме із зображеннями українських військових в японському стилі мана, в стилі японських коміксів, яка відбулася в День захисника України, 14 жовтня 2017 року, в Укрінформі. "Цю виставку ми показали в посольстві України в Японії і зрозуміли, що саме через такі сприйняття і наближені образи до японців саме в стилі мана ми можемо доносити інформацію про нашу Україну, її головні пріоритети", - сказала Соботюк. Під час прес-конференції був продемонстрований відеоролик про приїзд японської художниці і проведення виставки.

Окрім того, радник міністра розповіла про зняту на замовлення МІП короткометражну промо-стрічку «Дякую», яка показує Україну очима японського туриста як цікаву, гостинну, самобутню країну з захопливими пейзажами та багатою історією. Ця стрічка була подана на близько ста фестивалів, як українських, так і світових. Поки що стрічка демонструється лише на закритих показах через вимогу не демонструвати на широкий загал до проведення фестивального конкурсу. 

Читайте також: Російські медіа працюють у Криму на вкрадених частотах - Джапарова

«Позаминулого тижня ми цю стрічку презентували для представників громадськості Японії в посольстві України в Японії. Для них це було цікаво, адже головний герой японець (японський дослідник-антрополог - ред.) який знає слово «дякую» і попадає в Дяково у Закарпатській області», - розповіла Соботюк.

 Як повідомлялося, 19 грудня 2017 року в Україні відбулась прем'єра художньо-документальної стрічки "Дякую". Стрічку було знято з метою популяризації України в світі та в рамках Року Японії.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-