Євробачення-2017 не було політичним у порівнянні з попередніми - соціолог

844
Ukrinform
Євробачення-2017, що відбулося у Києві, не було політичним порівняно з конкурсами попередніх років.

Так вважає соціолог, головний редактор блогу LSE Brexit і науковий співробітник проекту Generation Brexit в Європейському інституті Лондонської школи економіки Рок Данін-Вашовіц.

"Виступи конкурсантів на Євробаченні в Києві цього року не були відкрито політичними, порівнюючи з минулими роками. Проте конкурс все одно мав чіткий ідеологічний месидж щодо європейської орієнтованості України, щодо її гордості своїм культурним спадком і традиціями, та водночас йшлося про братерську близькість зі слов’янськими народами та Східною Європою", - цитує соціолога прес-служба телеканалу "UA.Перший".

На його переконання, аудиторію Євробачення вберегли від прямих політичних месиджів у виступах, і увага спільноти щодо участі в конкурсі Росії розсіялась. Однак, вважає соціолог, політичний вимір Євробачення-2017 все одно був помітний у тому, як Україна використала цей конкурс.

"Цьогорічний пісенний конкурс вирізнявся більш скромними зусиллями. По-перше, країна-господарка зробила акцент на своєму прагненні до західно-демократичних цінностей: свободи, толерантності, відкритості та приналежності до європейської сім’ї. По-друге, у виступах запрошених артистів було помітно, що Україна пишається своїм спадком. І останнім, найменш помітним, був месидж стосовно близькості України з Європою. За рахунок цієї близькості демонструвалося протиставлення себе Росії", - переконаний він.

Крім того, доводить Вашовіц, цьогорічну тему "Шануймо розмаїття" було втілено у видозміні пам’ятника радянської ери. Арку, яка колись символізувала єдність Росії з Україною, було пофарбовано у кольори веселки. Ці західно-європейські прагнення тісно пов’язані з ідею та процесом євроінтеграції, наголосив він.

Як підсумував соціолог, незважаючи на відсутність очевидної політизації, цьогорічне Євробачення було для України, яка бореться за право самовизначення на світовий арені, часом для відпрацювання своїх засобів впливу. 

"Конкурс мав чітко сформульований ідеологічний месидж про те, якою країною Україна хоче бути: західно-демократичною і європейською країною, яка пишається своєю культурною спадщиною і традиціями, і яка споріднена зі слов’янським світом та підтримує ліберальні зміни Східної Європи", - резюмував він.

Як повідомлялося, 62-й міжнародний пісенний конкурс Євробачення завершився у Києві 13 травня.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-