В Україні запрацювала База достовірних експертів для медіа

В Україні запрацювала База достовірних експертів для медіа - expert4.media, мета якої - покращити якість і достовірність коментарів і оцінок.

Про це йдеться у повідомленні Інституту масової інформації.

"Мета створення Бази - покращити якість і достовірність коментарів і оцінок, а також збільшити присутність жінок-експерток в українських ЗМІ. Базу даних було розроблено ГО "Інститут масової інформації" за підтримки програми Посольства Королівства Нідерландів в Україні", - йдеться в повідомленні.

За словами виконавчого директора ІМІ Оксани Романюк, перша ідея створити базу даних експертів для ЗМІ з’явилася після досліджень ІМІ, які показали, що жінки виступають в якості експертів лише приблизно у 17% матеріалів, натомість 83% експертних коментарів надають чоловіки.

"Але, коли ми почали працювати над базою даних експертів, то з’ясували, що проблема набагато глибша і серйозніша, ніж гендерний дисбаланс. Раптом виявилося, що в українських медіа взагалі мало присутні коментарі професійних експертів з різних сфер", - сказала Романюк.

Тому ІМІ вирішив започаткувати базу даних з інформацією про експерток та експертів, кожний та кожна з яких є перш за все професіоналом у сфері своєї діяльності.

Юристи ІМІ виписали критерії, за якими затверджуються експерти для expert4.media, а саме — це відсутність непрофесійних або "продажних" коментарів.

Крім того, ІМІ закликає журналістів та експертів доповнювати Базу через відповідну форму на сайті expert4.media.