
У Польщі заявили про нову спробу зовнішнього втручання у президентську виборчу кампанію
Про це повідомив Центр аналізу дезінформації державного інституту Науково-академічної комп’ютерної мережі (NASK), передає Укрінформ.
«NASK виявив політичну рекламу на платформі Facebook, яка може фінансуватися з-за кордону. Матеріали були доступні на території Польщі. За останні сім днів задіяні в рекламній кампанії акаунти витратили на політичні матеріали більше, ніж будь-який виборчий комітет», - поінформували у Центрі аналізу дезінформації NASK.
Як зазначається, ці дії нібито мали на меті підтримати одного з кандидатів та дискредитувати інших.
«Кампанії, які велися рекламними акаунтами, стосувалися, зокрема, Рафала Тшасковського, Кароля Навроцького та Славоміра Менцена. Аналіз вказує на можливу провокацію. Його мета - нашкодити кандидату, якого нібито підтримувала така реклама, та дестабілізувати ситуацію перед президентськими виборами», - підкреслюється у заяві NASK.
Як зазначається, відповідні польські органи звернулися до компанії META з метою блокування цих акаунтів у Facebook.
«Про цей випадок повідомлено Агентство внутрішньої безпеки. Вживаються заходи для встановлення джерел походження та фінансування кампанії», - повідомили в Центрі аналізу дезінформації.
У центрі також закликали всіх користувачів Інтернету бути пильними і повідомляти NASK про рекламу, що з’являється в соціальних мережах і яка не підписана виборчими комітетами зареєстрованих кандидатів.
Як повідомлялося, перший тур президентських виборів у Польщі відбудеться 18 травня, ймовірний другий - 1 червня. Станом на сьогодні найвищі шанси на перемогу у виборах за результатами двох турів має мер Варшави Рафал Тшасковський.
Фото: OSCE/Maria Kokce