Google програв справу в суді ЄС і має сплатити €2,4 мільярда штрафу

Google програв справу в суді ЄС і має сплатити €2,4 мільярда штрафу

Укрінформ
Суд Європейського Союзу 10 вересня постановив, що компанія Google повинна сплатити штраф у розмірі 2,4 млрд євро, накладений раніше Європейською комісією через зловживання сервісом Google Shopping.

Про це повідомляє Euronews, передає Укрінформ.

У 2017 році ЄК звинуватила компанію Google у тому, що той віддає перевагу результатам свого власного сервісу порівняння цін Google Shopping у результатах пошуку, ставлячи конкурентів у невигідну позицію.

Компанію та її материнську компанію Alphabet зобов'язали сплатити штраф, який на той час був найбільшим, коли-небудь накладеним Комісією в рамках її антимонопольних повноважень.

Google заявив, що вніс зміни у 2017 році, щоб виконати рішення ЄК, яке вимагає рівного ставлення до конкурентів.

Компанія не змогла оскаржити рішення Комісії в Загальному суді ЄС, після чого подала апеляцію до Суду ЄС вищої інстанції.

«У світлі характеристик ринку і конкретних обставин справи, поведінка Google була дискримінаційною і не підпадає під визначення конкуренції», - заявили судді, відхиливши апеляцію Google і Alphabet.

За даними Комісії, компанія Google представила результати пошуку свого сервісу для порівнянь першими, виділяючи його привабливою візуальною і текстовою інформацією, в той час як результати конкурентів йшли нижче у вигляді посилань.

Google заявив, що «розчарований» рішенням суду ЄС.

Читайте також: Google заборонив створювати нові акаунти на російські номери - ЗМІ

Google все ще оскаржує два інших антимонопольних штрафи ЄС, які стосуються мобільної операційної системи Android та рекламної платформи AdSense, пише АР. Компанія зазнала невдачі у справі щодо Android, коли Суд загальної юрисдикції ЄС підтримав штраф ЄК у розмірі 4,125 мільярда євро у рішенні від 2022 року. Апеляція проти штрафу в 1,49 мільярда євро у справі AdSense ще не розглянута.

Як повідомляв Укрінформ, прокурор від Міністерства юстиції США звинувачує компанію Google в тому, що вона намагалася домінувати в усіх аспектах технологій онлайн-реклами шляхом збереження контролю над конкурентами й клієнтами.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-