У Канаді виявили перший випадок тромбозу після AstraZeneca

У Канаді виявили перший випадок тромбозу після AstraZeneca

Укрінформ
У Канаді зафіксували перше повідомлення про утворення тромбів після вакцинації препаратом AstraZeneca.

Як повідомляє кореспондент Укрінформу, про це заявили у департаменті охорони здоров’я Канади.

“Агентство громадського здоров’я Канади отримало інформацію про випадок з особою у Канаді, у якої трапився дуже рідкісний побічний ефект з тромбами із низьким рівнем тромбоцитів після отримання щеплення вакциною COVISHIELD (різновид вакцини AstraZeneca виробництва Serum Institute of India)”, - розповіли у департаменті.

Читайте також: Ризик тромбозу після COVID-19 увосьмеро вищий, ніж після вакцини AstraZeneca

Зазначається, що особа перебуває вдома та відновлюється.

“Це - перший відомий подібний випадок у Канаді”, - запевнили у відомстві.

У департаменті наголосили, що “ґрунтуючись на усіх наявних нині по всьому світу доказах, департамент охорони здоров’я Канади продовжує вважати, що переваги вакцини AstraZeneca COVIDSHIELD із захисту від COVID-19 переважають потенційні ризики”.

Читайте також: Єврокомісія продовжує контракт з AstraZenеca та очікує на своєчасні поставки вакцини

“Випадки виникнення тромбів із низьким рівнем тромбоцитів у людей, які отримали щеплення вакциною AstraZeneca від COVID-19, є вкрай рідкісними. Поява інформації про цей випадок свідчить, що канадська система стеження за безпекою вакцин працює”, - підсумували в департаменті.

Як повідомляв Укрінформ, Європейська агенція з лікарських засобів внесла утворення тромбів до списку рідкісних побічних ефектів AstraZeneca.

Від початку березня понад 15 країн Європи призупиняли застосування британсько-шведської вакцини Oxford/AstraZeneca через випадки утворення тромбів.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-