Фарбований нечупара: WikiLeaks розіслав ЗМІ фейкові факти про Ассанжа

Фарбований нечупара: WikiLeaks розіслав ЗМІ фейкові факти про Ассанжа

Укрінформ
WikiLeaks розіслав журналістам список зі 140 неправдивих фактів про засновника організації Джуліана Ассанжа, попросивши не використовувати їх у своїх матеріалах

Про це повідомляє Reuters.

«У неділю WikiLeaks порадив журналістам не використовувати 140 неправдивих і наклепницьких тверджень про його засновника Джуліана Ассанжа», - йдеться у повідомленні.

Список був розісланий медійним організаціям з позначкою «Конфіденційне юридична повідомлення. Не для публікації». Що стало причиною такої розсилки, не уточнюється.

В електронному листі містилося 140 тверджень, які, за словами WikiLeaks, є неправдивими і такими, що дискредитують, наприклад, твердження, що Ассанж колись був «агентом або співробітником будь-якої розвідувальної служби».

У списку також зазначені неправдиві твердження про те, що Ассанж нібито освітлює волосся, погано поводиться з тваринами і не дотримується особистої гігієни.

Читайте також: Манафорт тричі зустрічався з Ассанжем у посольстві Еквадору - The Guardian

Також організація рішуче заперечує, що Ассанж є хакером або пов'язаний з Кремлем чи президентом РФ Путіним.

Як відомо, засновник WikiLeaks Джуліан Ассанж отримав притулок у посольстві Еквадору в Лондоні 2012 року, тоді він переховувався від видачі Швеції за звинуваченням у згвалтуванні. 2017 року це розслідування припинили, але тепер йому загрожує арешт у Великій Британії і наступна видача США - там йому може загрожувати тюремний термін за оприлюднення сотень тисяч секретних урядових документів.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-