Британія почала нові розслідування проти Russia Today

Британія почала нові розслідування проти Russia Today

774
Ukrinform
Британський наглядовий орган Ofcom (Офіс із комунікацій) розпочав сім нових розслідувань проти російського пропагандистського телеканалу RT через висвітлення новин у Солсбері.

Про це повідомляє The Guardian.

"Проти RT, підтримуваного Кремлем каналу новин, який мовить у Великій Британії, розпочато 7 нових розслідувань щодо висвітлення новин про отруєння Сергія та Юлії Скрипалів у Солсбері", - йдеться у повідомленні.

Британський регулятор повідомив, що інтенсивно моніторив RT, після того як новина про отруєння стала публічною, і зараз вивчає кілька ефірів, де канал імовірно порушив законодавство про мовлення у питанні неупередженості висвітлення новин.

Ofcom ще раз попередив, що може анулювати робочу ліцензію каналу на території Великої Британії через висновок свого розслідування. Таким чином RT зникне з ефіру.

Читайте також: Russia Today припиняє мовлення у Вашингтоні

Колишній подвійний агент Сергій Скрипаль і його донька Юлія були виявлені у непритомному стані 4 березня у британському Солсбері. Слідство і експерти ОЗХЗ дійшли висновку, що Скрипалі були отруєні нервово-паралітичною речовиною типу "Новічок", розробленою в СРСР.

Лондон звинуватив Москву в здійсненні хіматаки на британській території. Росія відкинула ці звинувачення. На знак солідарності близько 30 країн услід за Великою Британією вислали російських дипломатів.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-