Russia Today припиняє мовлення у Вашингтоні

Russia Today припиняє мовлення у Вашингтоні

886
Ukrinform
Російський пропагандистський телеканал Russia Today 1 квітня припинить своє мовлення у Вашингтоні.

Про це 29 березня повідомив телеканал новин "112-Україна" з посиланням на агентство Bloomberg.

Американські ретранслятори WNVT і WNVC у березні 2017 року продали на торгах свої частоти за 182 млн долл. Отже, вони більше не співпрацюватимуть із компанією MHZ Network, яка поширює контент RT, Deutsche Welle, France 24 та інших зарубіжних телекомпаній. Сигнал зазначених мовників також припинить бути доступним по кабельному телебаченню.

Головний редактор RT Маргарита Симоньян пов'язала подію зі статусом іноземного агента.

"Нас викинули з мережі мовлення у Вашингтоні. Присвячується всім, хто палко й щиро переконував нас у тому, що ярлик іноагента ніяк не вплине на роботу RT у Штатах", – наводять її коментар на сайті телеканала.

Читайте також: Латвія попереджає Лондон про російську пропаганду - The Telegraph

Нагадаємо: Russia Today об’єднує чотири цілодобові інформаційні телеканали, що мовлять із Москви більше ніж у 100 країнах світу англійською, арабською, іспанською та французькою мовами.

Читайте також: Канаду бентежить дезінформаційна кампанія Росії

У листопаді 2017 року міністерство юстиції США змусило RT America зареєструватися як іноземний агент у США. Телеканал змінив схему подавання фінансових звітів, а вироблені ним програми стали маркувати як пропаганду іноземного уряду.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-