Ассанж відмовився викладати дані про агресію Росії в Україні - FP - 18.08.2017 10:50 — Новини Укрінформ
Ассанж відмовився викладати дані про агресію Росії в Україні - FP

Ассанж відмовився викладати дані про агресію Росії в Україні - FP

1640
Ukrinform
Влітку 2016 року, коли сайт WikiLeaks публікував документи Демократичної партії США, ймовірно отримані від підконтрольних Кремлю російських хакерів, засновник сайту Джуліан Ассанж відмовився від великого обсягу документів, пов'язаних із російським урядом.

Про це пише Foreign Policy.

"WikiLeaks відмовився опублікувати величезну кількість документів - принаймні 68 гігабайт даних, що надійшли від джерела у Міністерстві внутрішніх справ Росії", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що у 2014 році ВВС та інші медіа повідомляли про ці дані, в яких містилися подробиці щодо російського військового і розвідувального втручання в Україні. Проте дані, отримані Wikileaks у 2016 році, містили наполовину більше інформації, однак Ассанж відмовився їх публікувати.

Врешті-решт, дані щодо Кремля тихо були опубліковані в інтернеті на інших сайтах, де на них майже не звернули увагу.

У самій організації відповіли виданню, що "наскільки ми пам'ятаємо, вони (документи - ред.) вже є публічними", додавши, що WikiLeaks не бере матеріали, які вже були опубліковані в інших місцях.

Як пише видання, відносини WikiLeaks із Росією розпочалися як змагальні. У жовтні 2010 року Ассанж і WikiLeaks оголосили про величезну купу компрометуючих документів щодо Кремля, об'єднавшись із російським новинним сайтом для випуску.

Читайте також: WikiLeaks виклав більше 20 тисяч листів, пов’язаних з кампанією Макрона

У листопаді 2010 року WikiLeaks почав випускати отримані документи, надані Челсі Меннінг, що містили інформацію про дипломатів США по всьому світу, включаючи Росію.

Ресурс співпрацював із російською "Новою газетою", однак з майже чверті мільйона файлів з посольства США в Москві було опубліковано лише кілька історій.

Тим часом, як пише видання, позиція Ассанжа щодо Росії змінювалася. Так, у 2012 році він провів власне шоу на фінансованій Кремлем інформаційній мережі RT, і того ж року він продюсував епізоди для мережі, де брав інтерв'ю у опозиційних мислителів, таких як Ноан Хомський та у так званих "кіберпанків", що шифрують свої електронні повідомлення.

FP також нагадує, що питання щодо зв'язків Ассанжа із Росією було порушене і торік, коли Daily Dot повідомила, що WikiLeaks не опублікував документи, в яких йшлося про угоду на суму 2 мільярди євро між сирійським режимом і державним російським банком у 2012 році.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>