Екс-радник Трампа отримав від російського каналу RT більше $30 тисяч

Екс-радник Трампа отримав від російського каналу RT більше $30 тисяч

741
Ukrinform
Колишній радник президента Дональда Трампа з нацбезпеки Майкл Флінн не вказав у своїй декларації про доходи виплати від російського телеканалу RT, а також іноземних урядів за публічні виступи та лобіювання інтересів.

Про це повідомляє ВВС.

"Флінн отримав понад $33 тисячі від російської телекомпанії RT за виступ з промовою на московському урочистому вечері. Він сидів за столом поруч із президентом Росії", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, спочатку Флінн не повідомив про платежі, отримані від іноземних урядів при подачі декларації про доходи та фінансові активи. Однак пізніше, у березні, подав уточнену форму, в якій були вказані три платежі від російської влади.

Також зазначається, що екс-радник Трампа отримав більше $500 тисяч від Туреччини, він гарантував лобіювання від її імені у Вашингтоні в період після того, як Флінн покинув Агентство військової розвідки в серпні 2014 року і до приходу в адміністрацію Трампа.

"Як колишній офіцер він просто не міг брати гроші у Росії, Туреччини і взагалі у будь-кого. І, судячи з усього, він дійсно взяв ці гроші. Це було неправильно, і за порушення закону треба відповідати", - заявив конгресмен Джейсон Чаффетц.

Раніше повідомлялося, що Білий дім відхрещується від спроб встановити, чи порушував екс-радник президента США Майкл Флінн законодавство, коли отримував серйозні суми від іноземних урядів.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>