Телескоп James Webb випадково виявив крихітний астероїд між Марсом і Юпітером

Космічний телескоп James Webb випадково виявив у поясі астероїдів, який дрейфує між Марсом і Юпітером, раніше невідоме крихітне небесне тіло.

Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на Science Alert.

«Ми абсолютно несподівано виявили невеликий астероїд у загальнодоступних калібрувальних спостереженнях MIRI. Ці вимірювання є одними з перших вимірювань MIRI, націлених на площину екліптики, і наша робота припускає, що за допомогою цього прилада буде виявлено багато нових об’єктів», — сказав астроном Томас Мюллер з Інституту позаземної фізики Макса Планка в Німеччині.

Інструмент MIRI відповідає за спектроскопію середньої роздільної здатності в інфрачервоному діапазоні випромінювання.

Як зазначається, астероїд завбільшки від 100 до 200 метрів є, ймовірно, найменшим обʼєктом, який коли-небудь помічав телескоп.

Виявлений астероїд

Якщо відкриття підтвердиться, це буде один із найменших астероїдів, коли-небудь виявлених у Головному поясі. Виявлення таких малих астероїдів є дуже важливим для подальшого вивчення обʼєктів у поясі.