Київстар надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проєктів у містах

Київстар надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проєктів у містах

Укрінформ
Мобільний оператор «Київстар» надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проєктів у містах України.

Відповідний меморандум про співпрацю було підписано між Київстар і державним підприємством «Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки» (ДП «ГЦЦК»), який підпорядковується Міністерству інфраструктури України, повідомили Укрінформу в пресслужбі оператора.

«Між мобільним оператором та державним підприємством «Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки» (ДП «ГЦЦК») було підписано меморандум про співпрацю. Мета меморандуму – продуктивна співпраця сторін у створенні спільних проєктів в українських містах за п’ятьма основними напрямками», - йдеться у повідомленні.

Документ, зокрема, передбачає, що сторони співпрацюватимуть у створенні спільних проєктів за такими напрямками, як рішення на основі інтернету речей (IoT), обробка та використання великих даних (Big Data), надання мобільних фінансових послуг, впровадження хмарних рішень та вдосконалення муніципального транспортного процесингу.

Як зазначив директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар Ілля Польшаков, міста України та їхні жителі варті того, щоб користуватися найсучаснішими технологіями для покращення якості життя. І це стосується усіх сфер – побуту, роботи, користування муніципальними об’єктами та транспортом, отримання послуг та сервісів від державних установ, безпеки, екології та багато чого іншого. «Щоб це стало можливим, Київстар долучатиметься до проєктів зі своєю фаховою експертизою та надаватиме цифрові рішення, здатні впоратися із надскладними завданнями», - сказав він.

У пресслужбі зауважили, що серед очікувань від співпраці та реалізації проєктів – автоматизація процесингу муніципального транспорту по всій Україні. Першим кроком на цьому шляху став запуск 22 квітня SmartTicketCity в Маріуполі – єдиного електронного квитка в муніципальному транспортному сервісі міста. Його впровадження стало можливим завдяки узгодженій співпраці ДП «ГЦЦК», компанії ТОВ «Смарт-тікет технолоджі», VISA та Київстар, який оснастив валідатори в міському транспорті SIM-картами для якісного безперебійного зв’язку та надав можливість управління ними через платформу послуги «Центр керування ІоТ». Урочисте випробовування роботи сервісу відбулось за участі міністра інфраструктури Владислава Криклія та міського голови Маріуполя Вадима Бойченка.

Читайте також: Київстар запроваджує для бізнес-клієнтів новий сервіс захисту від кібератак

Міністр інфраструктури, зокрема, підкреслив, що завдяки єдиному транспортному процесингу вже в найближчому майбутньому наші міста зможуть повноцінно реалізовувати важливі цифрові рішення на транспорті й переходити до використання SmartTicket – єдиного е-квитка на всі види транспорту. «Радий, що саме Маріуполь одним із перших розпочав цей процес і проявив ініціативу. І дякую нашим партнерам із Київстар та фахівцям Галузевого центру цифровізації та кібербезпеки за те, що ми разом просуваємо важливі цифрові рішення та проєкти для наших міст», – заявив Криклій.

Своєю чергою генеральний директор ДП «ГЦЦК» Володимир Набоков зазначив, що проєкт SmartTicketCity – один з показових прикладів цифрової трансформації галузі. «Створення єдиного проїзного квитка та організація в Маріуполі можливості проводити розрахунки й здійснювати моментальний облік оплати транспортних послуг на автомобільному транспорті загального користування (тролейбус, трамвай, автобус, маршрутне таксі) безготівковим шляхом заклали фундамент для початку повномасштабної інфраструктурної цифрової трансформації цієї сфери по всій Україні», - сказав він. А подальша співпраця з Київстар, за його словами, дозволить розширювати перелік альтернативних безготівкових розрахунків та отримувати якісний сучасний зв'язок від найбільшого мобільного оператора України.

Фото: Київстар

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-