Київстар запроваджує для бізнес-клієнтів новий сервіс захисту від кібератак

Київстар запроваджує для бізнес-клієнтів новий сервіс захисту від кібератак

PR
Укрінформ
Національний телеком-оператор «Київстар» запроваджує для своїх бізнес-клієнтів новий сервіс комплексного захисту AntiDDoS, що відстежує і блокує кібератаки, спрямовані на обмеження доступу до IT-систем чи ресурсів компаній.

Про це повідомили Укрінформу в пресслужбі оператора.

«Київстар розширює екосистему продуктів для бізнес-клієнтів новим актуальним сервісом AntiDDoS – багаторівневим захистом від спрямованого шкідливого трафіку, ефективність якого перевірено на власних IT-системах та мережі оператора. В основі сервісу – рішення FortiDDoS від розробника Fortinet», - йдеться у повідомленні.

 Як зазначив директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар Костянтин Вечір, у наш час захист від кіберзагроз – це невід’ємна складова розбудови бізнес-процесів компанії, адже можна скільки завгодно приділяти часу стратегії розвитку бізнесу, впроваджувати нові методи заради збільшення прибутків, але в одну мить втратити все через блокування робочих ресурсів зловмисниками. «Київстар знає, як протистояти таким загрозам і допомагає клієнтам захищати від них свій бізнес», - підкреслив він.

Сервіс AntiDDoS працює в інтернет-мережі Київстар. Він відстежує структуру трафіку, що надходить з інтернету в підмережі (ресурси) клієнта. Щойно система виявляє відхилення від легітимного трафіку, він автоматично перенаправляється на очищення і тільки після цього потрапляє до клієнта.

Читайте також: Київстар отримав нові можливості за програмою партнерства Microsoft

Серед основних переваг AntiDDoS - постійний моніторинг трафіку та автоспрацювання на події, всебічна перевірка аномалій, високоефективне апаратне рішення, розширений захист від атак на базі DNS, вбудовані засоби комплексної звітності й централізована звітність про події та зручне розгортання, налаштування та використання сервісу.

За інформацією оператора, підключити AntiDDoS можна до наявного каналу інтернет від Київстар. Упродовж 14-30 днів після підключення сервіс «вивчатиме» трафік клієнта, щоб надалі використовувати отримані дані для постійного моніторингу.

Фото з відкритих джерел

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-