BMW представив новий логотип
Про це повідомляється на сайті компанії.
Як зазначається, новий логотип представлений вже без чорного фону зовнішнього кола, але при цьому він зберіг сині і білі сектори в центрі.
"BMW стає брендом відносин. Новий логотип спілкування випромінює відкритість та ясність", - заявив старший віцепрезидент компанії Йенс Тимер.
За його словами, завдяки новому "прозорому" варіанту компанія хоче "як ніколи запропонувати нашим клієнтам стати частиною світу BMW".
У компанії також заявили, що новий логотип повинен привернути увагу і молодих покупців, які добре розбираються в світі цифрових технологій.
Востаннє емблема змінювала свій дизайн в 1997 році.
Першим отримав новий логотип електрокар BMW Concept i4, який складе конкуренцію Tesla Model 3. Автомобіль презентували 3 березня, а його серійна версія з'явиться у 2021 році. Відео з електрокаром компанія опублікувала в Instagram.