Twitter визнав, що “злив” рекламодавцям телефони користувачів

Twitter визнав, що “злив” рекламодавцям телефони користувачів

Укрінформ
Керівництво Twitter підтвердило, що компанія випадково передала особисту інформацію користувачів рекламодавцям.

Про це повідомляє TechCrunch.

“Twitter повідомив, що використовував телефонні номери та адреси електронної пошти, надані користувачами для встановлення двофакторної аутентифікації у своїх облікових записах для розміщення таргетингової реклами”, - йдеться у повідомленні.

Читайте також: У роботі Twitter стався збій

Розробники соцмережі помітили це за допомогою списку користувачів для розсилки таргетированої реклами. Дані про цих користувачів збігалися з даними про користувачів Twitter.

Наразі соцмережа не може повідомити, на яку саме кількість користувачів вплине витік даних.

Видання зазначає, що схожа ситуація сталася минулого року з соціальною мережею Facebook. Після цього Федеральна торгова комісія оштрафувала компанію на $5 млрд.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-