Операторам фіксованого зв'язку дозволили надавати послуги з використання стільникових мереж

Операторам фіксованого зв'язку дозволили надавати послуги з використання стільникових мереж

Укрінформ
Кабмін вніс зміни до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, згідно з якими оператори фіксованого зв'язку зможуть надавати послуги, використовуючи стільникові мережі.

Відповідна урядова постанова від 26 червня 2019 р. № 547 оприлюднена на Урядовому порталі.

"Зміни передбачають визначення терміну "конвергенція телекомунікаційних мереж фіксованого та рухомого (мобільного) зв’язку" та надання права операторам, провайдерам телекомунікацій на конвергенцію таких мереж відповідно до законодавства", - йдеться у роз'ясненнях до документа.

Зазначається, що постанова сприятиме відновленню пошкодженого зв'язку у фіксованих телекомунікаційних мережах шляхом використання мереж рухомого (мобільного) зв'язку. Зокрема, документ створює нормативні умови для впровадження та використання відповідних технологій й конвергентних рішень. Впровадження таких технологій також зменшить витрати операторів, провайдерів телекомунікацій на відновлення мереж.

Як повідомляв Укрінформ, документ розроблявся Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації. Проблема полягала у масових крадіжках та пошкоджень кабелю, які було вчинено протягом останніх 3,5 років, чим операторам телекомунікацій завдано збитків у розмірі понад 1 млрд грн.

Читайте також: Vodafone Україна запускає послугу зберігання інформації зі смартфона

У результаті таких дій споживачі телекомунікаційних послуг, що користуються фіксованим телефонним зв’язком, а серед фізичних осіб це переважно люди похилого та середнього віку у тому числі малозабезпечені та соціально не захищені верстви населення, на різні періоди часу залишалися без зв’язку.

Так, лише у 2018 році на розгляд до НКРЗІ надійшло 5940 звернень з питань тривалої відсутності послуг фіксованого телефонного зв’язку, що вказує на значний масштаб проблеми та складає близько половини від усіх звернень споживачів, що надійшли до НКРЗІ за минулий рік.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-