Астрономи знайшли планетну систему навколо найближчої до Сонця зірки

Телескоп ALMA в Чилі зареєстрував пил в околицях зірки Проксими Центавра.

Це свідчить про наявність планетної системи біля зірки, вважають астрономи Європейської південної обсерваторії.

Так, світіння холодного пилу спостерігалося на відстані від однієї до чотирьох астрономічних одиниць від зірки Проксима Центавра, тобто від однієї до чотирьох відстаней від Землі до Сонця.

Дані спостережень також говорять про можливе існування ще більш холодного пилового поясу, а можливо і багатокомпонентної планетної системи. У Сонячній системі присутні схожі структури значно більшого розміру; вважається, що такі пояси складаються з кам'яних і крижаних часток, яким не вдалося сконденсуватися в планети.

Основний автор нового дослідження Гіллем Англаде з Інституту астрофізики Андалусії (CSIC) в Гранаді (Іспанія) так пояснює значення відкриття: "Пил навколо Проксіми - дуже важлива знахідка. Після відкриття землеподібної планети Proxima b це перше свідчення існування у найближчої до Сонця зірки багатокомпонентної планетної системи, а не просто одиночної планети".