Facebook тестує поділ новинної стрічки на дві частини

Facebook тестує поділ новинної стрічки на дві частини

Укрінформ
Компанія Facebook тестує розподіл новинної стрічки у соцмережі на дві колонки, відокремлюючи комерційні повідомлення від новин друзів.

Про це повідомляє hromadske.ua із посиланням на Reuters.

Така ідея наразі тестується у шести країнах — Болівії, Камбоджі, Гватемалі, Сербії, Словаччині та Шрі-Ланці. Швидше за все, це триватиме кілька місяців.

Компанія при цьому не планує провести глобальне тестування для усіх користувачів соцмережі по всьому світу.

Читайте також: У США конгресмени опублікують "проросійську рекламу" з Facebook

Зазначається, що такі зміни можуть змусити комерційні компанії, ЗМІ та навіть спортивні команди платити, аби їхня реклама з’являлася у стрічці користувачів.

Раніше Facebook розробив функцію для боротьби із фейковими новинами.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-