НОК презентував 7 соціальних кінороликів за участю українських олімпійців

НОК презентував 7 соціальних кінороликів за участю українських олімпійців

Укрінформ
За ініціативи Національного олімпійського комітету України в нашій країні було вперше проведено дослідження того, як молоді люди оцінюють власний добробут - якість життя, відчуття щастя, упевненість у власних силах. Завдяки компанії GfK Ukraine вдалося з'ясувати, що для  молоді є дуже важливими олімпійські цінності. 

Саме тому разом із компанією "Кока-Кола" та найбільшою українською кіностудією FILM.UA було створено 7 роликів за участю уславлених вітчизняних олімпійців - Сергія Бубки, Ольги Харлан, Юрія Чебана, Олега Верняєва, Жана Беленюка, Ольги Саладухи, Іллі Кваші та Георгія Зантараї, повідомляє кореспондент Укрінформу.

Квінтесенція коротких стрічок, які презентували під час прес-конференції у Києві 15 листопада, в тому, що загальнолюдські цінності, спорт, командний дух допомагають молодим людям досягти успіху, з оптимізмом ставитися до життя.

Читайте також: Бубка ініціював нагороду МОК для тренерів за досягнення у спорті

"У своїй діяльності ми багато уваги приділяємо залученню молоді до спорту та вихованню нових чемпіонів, - сказав президент НОК України Сергій Бубка. - Те, що підтримка наших олімпійців, змагання в чесній боротьбі, дружба та спілкування підвищують якість життя молоді - дуже важливий висновок для нас. Звичайно, не всі з тих, хто займаються спортом, стануть чемпіонами, але вони обов'язково виростуть сильними та успішними особистостями. Упевнений, що залучаючи партнерів зі сфери бізнесу та реалізуючи олімпійські проекти, ми сприятимемо вихованню здорової української нації".

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-