В Україні запустили інформкампанію щодо безпеки на дорозі «Краще запізнитися, ніж не доїхати»

В Україні запустили інформкампанію щодо безпеки на дорозі «Краще запізнитися, ніж не доїхати»

Укрінформ
В Україні розпочалася інформаційна кампанія, ініційована ГО “Центр демократії та верховенства права” в рамках кампанії “За безпечні дороги”, щодо популяризації серед водіїв звички обирати безпечну швидкість на дорогах під назвою “Краще запізнитися, ніж не доїхати”.

Про це розповіла директорка Центру демократії та верховенства права Олеся Холопік під час пресконференції в Укрінформі на тему: “Повернемо безпеку дорожнього руху в порядок денний. З нагоди Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху 2025. ІІ етап”.

“Ми розпочали нашу інформаційну компанію, яка називається “Краще запізнитися, ніж не доїхати”. Розроблялася ця кампанія спільно з комунікаційною агенцією “Pedan buro” і в подальшому запускалася зовнішня реклама з оператором “Октагон”, - заявила вона.

Представниця ЦЕДЕМ пояснила, що ця інформаційна кампанія спрямована на привернення уваги до проблеми надмірної швидкості на дорогах.

Холопік розповіла, що у рамках реалізації цієї інформкампанії розробили три візуали, у яких водіїв закликають краще запізнюватися, але зберігати своє життя чи життя найдорожчих їм людей, яких вони перевозять.

“Інформаційна мета цієї кампанії - це фактично сформувати таку буденну звичку обирати безпечну швидкість і зняти тиск наміру бути вчасно за будь-якої ціни. Ми показуємо, що запізнення - це нормальний і безпечний вибір, який рятує життя”, - зазначила представниця ЦЕДЕМ.

Ці візуали вже були роздруковані і розміщені на деяких білбордах і сітілайтах Києва. Відповідно до її даних, у столиці вже було фізично розміщено близько 40 одиниць цієї зовнішньої реклами.

“Ми стартували з Києва і уже ведемо комунікацію про те, щоб розміщувати цю рекламу і в інших містах України, на дорогах державного значення тощо, щоб привертати увагу до проблеми швидкості. Нещодавно - вчора чи позавчора - наприклад, відгукнулися у Хмельницькому, і (там - ред.) будуть розміщувати цю рекламу”, - повідомила вона.

Окрім цього, ЦЕДЕМ звернувся до Міністерства культури щодо підтримки цієї інформаційної кампанії.

“І ми будемо посилювати інформаційну присутність цієї кампанії в соцмережах тощо. Ми стартували в листопаді та очікуємо листопад-грудень (що триватиме ця інформкампанія - ред.)”, - сказала Холопік.

Читайте також: У ДТП цьогоріч загинули майже 2,6 тисячі українців

Як повідомлялося, в Україні з 10 листопада почався Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху.

Фото: freepik

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-