Довіра до телемарафону «Єдині новини» впала

Довіра до телемарафону «Єдині новини» впала

Опитування
Укрінформ
Щорічне дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії» засвідчило, що минулого року частка тих, хто вважає формат телемарафону виправданим, знизилася з 58% до 41%.

Про це під час презентації дослідження в Укрінформі розповіла старша наукова співробітниця Інституту соціології НАН України Марта Наумова.

«Ставлення до «Єдиного марафону» за рік погіршилося. Частка тих, хто вважає формат телемарафону виправданим, знизилася з 58% до 41%. Кількість тих, хто не сприймає такий формат і ставиться до нього скоріше негативно, зросла з 12% у 2022 році до 27% у 2023-му. Хоча 41% вважає, що такий формат є виправданим в умовах війни, але більшість аудиторії шукає інформацію в інших джерелах», – зазначила спікерка.

Вона також зауважила, що водночас 30% респондентів переконані, що медіа працюють в інтересах власників та інвесторів медіа, 25% вважають, що медіа працюють в інтересах Української держави, а також суспільства в цілому. «Тобто простежується тренд за два роки війни, що, на переконання аудиторії, медіа все ж працюють в інтересах держави», – відзначила науковиця.

Загалом, за її словами, згідно з отриманими результатами, медіаграмотність 3% українців є низькою, у 21% – нижча за середню, 62% має вищий за середні рівень медіаграмотності і 14% – високий.

Читайте також: Перенаправляти гроші з телемарафону і FreeДом на потреби ЗСУ недоцільно - Кабмін

Громадська організація «Детектор медіа» провела кількісне дослідження, аби визначити індекс медіаграмотності українців, тобто рівень вміння свідомо сприймати й критично тлумачити інформацію, а також користуватися розмаїттям медіа.

Дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії» відбулося методом інтерв’ю «обличчя до обличчя» за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI). Обсяг вибірки склав 1200 респондентів – доросле населення України (18+). Польовий етап здійснено компанією New Image Marketing Group з 15 по 29 січня 2024 року.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-