Міноборони і Генштаб працюють над створенням рекрутингової агенції

Міноборони і Генштаб працюють над створенням рекрутингової агенції

Укрінформ
Міністерство оборони України спільно з Генштабом ЗСУ працюють над створенням власної рекрутингової агенції, щоб якомога тісніше комунікувати з людьми, які хочуть пов'язати долю з армією.

Про це розповів уповноважений представник Міністерства оборони України з питань рекрутингу Олексій Бежевець в інтерв'ю АрміяInform, передає Укрінформ.

"Вище керівництво Збройних сил і Міністерства оборони каже, що нам потрібні мотивовані люди в армію. І це завдання номер один. Ця мотивація підтверджується і народжується в комунікації. Людині треба пояснювати, як все відбувається. А для цього треба побудувати процес: від першого контакту до безпосередньо того моменту, коли людина вже прийде в частину і почне служити. ... Ми нині вкладаємо час, ресурси, сили і засоби у створення агенції (власної рекрутингової агенції - ред.), яка буде цим процесом займатися. Все це в тісній взаємодії з Генеральним штабом, тому що ми комплектуємо насамперед Збройні сили", - сказав Бежевець.

Олексій Бежевець Фото: Віталій Павленко / АрміяInform
Олексій Бежевець Фото: Віталій Павленко / АрміяInform

При цьому він зазначив, що загалом є мета об’єднати в майбутньому цю функцію для всіх Сил оборони, щоб людина могла з допомогою рекрутингового агентства потрапити до військових підрозділів інших складових Сил оборони, не тільки до ЗСУ.

Читайте також: Проєкт «Про війну»: військові вважають рекрутинг кращим за призов

"Між оцим першим контактом і моментом, коли людина потрапить до частини, відбувається дуже багато чого. Цей процес треба вибудувати, якісно налаштувати, щоб кожен — залежно від фаху, віку, досвіду, мотивації, бажання — потрапив на ту посаду, яка йому дійсно підходить", - підкреслив представник МОУ.

За його словами, у процесі рекрутингу вкрай важливою є комунікація з людьми. "Як онлайн, так і офлайн нам слід доносити і пояснювати людям, яка є служба, які є частини. Окрім частин, про які всі знають, які дуже класно організували свою промоцію, є велика кількість інших — бойових, небойових — яким теж треба мотивовані люди. Але ці підрозділи не мають досвіду і спроможності так до себе залучати людей", - зауважив Бежевець.

Саме тому, зазначив він, надзвичайно важливим є налагодження цих комунікацій, проведення роз’яснювальної роботи, щоб максимально людям донести, які в них є можливості, які в держави є можливості, що держава пропонує, що військові пропонують, аби людина могла себе знайти. "Це все, власне, сходиться в агенції рекрутингу, яку ми нині створюємо", - сказав він.

Бежевець також пояснив, що для цієї рекрутингової агенції Міноборони має бути розроблений "єдиний державний алгоритм роботи, який би мав стандарти якості". "У взаємодії з Генеральним штабом ми будемо доносити їх до військових частин, казатимемо, як їм треба діяти. Ми знаємо, що Генштаб розробляє відповідні методичні рекомендації, як цей процес має налаштовуватись", - додав він.

Читайте також: Рекрутинг до ЗСУ: за два місяці відгукнулися понад 50 000 охочих

Як повідомляв Укрінформ, у листопаді минулого року Міністерство оборони запустило проєкт рекрутингу до Збройних сил України.

21 листопада заступниця міністра оборони України Наталія Калмикова і співзасновник та СЕО Work.ua Артур Міхно підписали угоду про співпрацю в рамках проєкту “Рекрутинг”.

13 листопада аналогічну угоду Міноборони підписало з організацією Lobby X. Рекрутери виконують роботу в інтересах армії безкоштовно.

Фото: mil.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-