Депутати пропонують Раді оновити закон про рекламу

Депутати пропонують Раді оновити закон про рекламу

Укрінформ
Народні депутати зареєстрували у Верховній Раді законопроєкт, який передбачає внесення змін до Закону "Про рекламу" в контексті імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України.

Текст відповідного проєкту закону опубліковано на сайті парламенту, передає Укрінформ.

Мета документа – удосконалення системи правових норм, спрямованих на регулювання правовідносин у сфері реклами з урахуванням принципу технологічної нейтральності, а також виконання Україною зобов’язань перед європейськими партнерами та імплементація норм європейського законодавства у національне законодавство у сфері аудіовізуальної реклами.

Законопроєкт передбачає оновлення чинного Закону "Про рекламу" в частині його гармонізації із Директивою про аудіовізуальні медіапослуги (ДАВМП), реалізації принципу технологічної нейтральності, забезпечення повного і належного захисту інтересів споживачів.

Проєктом закону вводяться нові терміни з ДАВМП, зокрема пов‘язані з комерційними проявами в медіа, уточнюється поняття реклами та її форм, запроваджується поняття "користувацького контенту" (інформація, яка створюється та/або поширюється фізичними особами на платформах спільного доступу до відео та на платформах спільного доступу до інформації, або з використанням електронних комунікацій).

Передбачається саморегулювання та співрегулювання шляхом ухвалення кодексів (правил) створення та поширення реклами.

Згідно із запропонованими нововведеннями, квота реклами відповідно до ДАВМП збільшиться до 20% для часових проміжків з 6.00 до 18.00 та з 18.00 до 24.00.

Законопроєктом планується заборонити використання у рекламі торгової марки електронних сигарет та схожих застосунків, але допускається показ зброї у соціальній рекламі. Також передбачається заборона будь-якої реклами резидентів країни-агресора російської федерації.

Читайте також: У Львові власників магазину алкоголю попросили прибрати скандальну рекламу про «причастя»

Окрім того, пропонується спростити правила переривання рекламою трансляцій фільмів, програм новин та програм для дітей. Реклама в таких програмах може бути показана не частіше одного разу кожні 30 хвилин. Щодо програм, які складаються з автономних частин або спортивних подій, реклама може бути розміщена в перервах між їх частинами.

Очікується, що ухвалення законопроєкту має створити необхідні сучасні європейські умови для забезпечення повного і належного захисту інтересів споживачів, а також захистити рекламний ринок України від негативного впливу ззовні, передусім – через недобросовісні практики поширення в Україні реклами з боку іноземних суб’єктів, які мають прямий чи опосередкований зв’язок з державою-агресором.

Як повідомляв Укрінформ, 31 березня в Україні набув чинності Закон "Про медіа". Документ визначає правові засади діяльності в Україні суб’єктів у медіасфері, а також засади державного управління, регулювання та нагляду в цій галузі.

За словами міністра культури та інформаційної політики Олександра Ткаченка, після ухвалення закону "Про медіа" Україні необхідно врегулювати сферу реклами, що закриє всі вимоги Європейського Союзу щодо аудіовізуальних послуг.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-