Понад 86% четверокласників опанували математику на базовому рівні
"Дані основного етапу першого циклу моніторингового дослідження свідчать про те, що понад 86% випускників початкової школи досягли базового рівня сформованості математичної компетентності", - йдеться у звіті.
Зазначається, що у майже 18% учнів — випускників четвертого класу математична компетентність сформована на високому рівні.
"Ці учні оволоділи математичними поняттями й процедурами, що стосуються змістових розділів «Числа й вирази», «Геометричні фігури й геометричні величини», «Вимірювання», «Робота з даними», здатні застосовувати математичні знання для розв’язування задач, що виходять за межі стандартних й охоплюють не досить відомі, а також нові ситуації та подані у складніших контекстах, і цілеспрямовано працювати з ними; демонструють добре розвинені вміння міркувати й робити висновки, використовуючи інформацію як з одного, так і з кількох джерел", - йдеться у звіті.
Водночас, згідно даним звіту, близько 14% учнів, які завершили здобуття початкової освіти у 2018 р., не володіють базовими математичними знаннями, тобто ця категорія випускників початкової школи має суттєві проблеми з розв’язуванням найпростіших задач, що стосуються відомих реальних життєвих ситуацій.
У звіті також зазначено, що найкраще продемонстрували знання з математики випускники початкової школи закладів освіти, що розташовані в містах обласного підпорядкування, районних центрах. Найнижчі результати у четверокласників шкіл у селищах та селах.
Основний етап першого циклу моніторингового дослідження, відповідно до нормативних документів МОН та УЦОЯО, було проведено навесні 2018 р.
Повний звіт про дослідження математичної компетентності учнів 4-х класів доступний на сайтіУкраїнського центру оцінювання якості освіти.