Податкова пояснила розмитнення

Податкова пояснила розмитнення "євроблях" на прикладі

Укрінформ
ДФС у зв'язку із застосуванням нових правил розмитнення автівок на єврономерах на прикладах пояснила принцип їх розмитнення під час дії пільгового періоду у 90 днів та після його закінчення.

Про це повідомляє прес-служба ДФС.

“Наведені приклади стосуються розрахунку податкового зобов’язання у період після спливу 90 календарних днів з дня набрання чинності законом, тобто ставки податку розраховано для прикладу без застосування коефіцієнту 0,5. Для автомобіля з бензиновим двигуном з об’ємом циліндрів двигуна 2 000 см куб, 2007 року випуску, податкове зобов’язання становитиме: 50 євро х 2 х 10 х 1, що дорівнює 1 000 євро, де 50 євро – базова ставка податку за 1 штуку транспортного засобу, 2 – коефіцієнт двигуна (2 000 см куб / 1000), 10 – коефіцієнт віку (повних років)”, - йдеться в повідомленні.

Податкове зобов’язання для автомобіля з таким самим об’ємом двигуна, але, наприклад, 2015 року випуску становитиме: 50 євро х 2 х 2 х 1 та дорівнює 200 євро. Для автомобіля з дизельним двигуном з об’ємом циліндрів двигуна 3 000 см куб та 1998 роком випуску автомобіля (19 повних років) податкове зобов’язання становитиме: 75 євро х 3 х 15 (граничний коефіцієнт віку) х 1, тобто дорівнює 3 375 євро. Для такого ж самого автомобіля, але новішого, наприклад 2011 року випуску, податкове зобов’язання становитиме: 75 євро х 3 х 6 х 1, тобто дорівнює 1 350 євро.

У ДФС також наводять приклад з розмитненням автівки із застосуванням коефіцієнта 0,5, що діє 90 календарних днів з дня набрання чинності законом.

Для автомобіля з бензиновим двигуном з об’ємом циліндрів двигуна 2 000 см куб, 2007 року випуску, податкове зобов’язання становитиме: (50 євро х 2 х 10) х 0,5 х 1, що дорівнює 500 євро, де 50 євро – базова ставка податку за 1 штуку транспортного засобу, 2 – коефіцієнт двигуна (2 000 см куб / 1000), 10 – коефіцієнт віку (повних років), 0,5 – коефіцієнт, який застосовується протягом 90 календарних днів з дня набрання чинності Законом № 2611 для легкових транспортних засобів, що використовувалися, які ввозяться на митну територію України, фізичною особою для власного використання в кількості один легковий транспортний засіб на таку особу.

Податкове зобов’язання для автомобіля з таким самим об’ємом двигуна, але, наприклад, 2015 року випуску становитиме: (50 євро х 2 х 2) х 0,5 х 1 та дорівнює 100 євро.

Одночасно положеннями закону встановлено ставку акцизного податку для електричних легкових транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи декількома), у розмірі 1 євро за 1 кВт/час ємності електричного акумулятора. Ставка акцизного податку для найбільш популярного в Україні електромобіля Nissan Leaf, ємність електричного акумулятора якого 24 кВт/ч, становитиме 24 євро. Встановлено ставку акцизного податку для гібридних легкових транспортних засобів у розмірі 100 євро за 1 штуку.

Читайте також: На Закарпатті збільшать кількість митників на кордоні через "навалу євроблях"

Як повідомляв Укрінформ, на початку листопада Верховна Рада ухвалила закон щодо зниження вартості розмитнення автомобілів на єврономерах. Згідно з документом, встановлюється пільговий термін розмитнення автомобілів, ввезених в Україну. А саме в перші 90 днів після введення закону в дію водіям надаватиметься знижка в 50% на митне оформлення "євроблях". Окрім того, решту 90 днів будуть діяти ставки акцизного податку, передбачені у цьому законі, але "без застосування штрафних санкцій".

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-