Українці стомилися від політичної

Українці стомилися від політичної "джинси" - ІМІ

Укрінформ
Кількість політичної "джинси" (прихованої реклами, поданої у вигляді новин, авторських текстів, аналітики тощо) в українських засобах масової інформації в мережі Інтернет є найбільшою починаючи із зими 2014 року.

Про це сказала виконавчий директор Інституту масової інформації /ІМІ/ Оксана Романюк під час засідання "круглого столу" в Укрінформі.

"Кількість політичної "джинси" станом на зараз є найбільшою починаючи із зими 2014 року. Вона удвічі більша, ніж була у січні цього року. Весь інформпростір заповнений порожніми месиджами. Як медіа-експерт бачу, що всі вони ідентичні: "Я рятую Україну, я знаю як це зробити". Вони різняться тільки ідеологічно", - сказала Романюк.

За її словами, ІМІ постійно проводить дослідження і бачить, що населення вже "сите" політичним контентом. Якщо раніше у ТОП-10 Інтернет-ЗМІ за кількістю відвідувань були саме ті, які пропонують дійсно якісні матеріали й аналітику, то зараз ситуація змінилася: читачів дедалі більше цікавлять "жовті" публікації, зображення з оголеною натурою, "шоки" та "сенсації".

Читайте також: Експерти розповіли про “джинсу” в регіональних ЗМІ

Водночас Романюк зазначила, що останнім часом значно зросла довіра до місцевих медіа, які розповідають про конкретні місцеві питання або про події, які відбувається у регіоні.

Раніше Оксана Романюк повідомляла, що у третьому кварталі 2018 року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів у Інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі. Якщо в другому кварталі цей показник становив 68 матеріалів, то вже в третьому їх кількість зросла до 159 матеріалів за тиждень моніторингу в десяти Інтернет-ЗМІ.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-