У Будинку Уряду ділилися секретами співпраці між журналістами та прес-службами

У Будинку Уряду ділилися секретами співпраці між журналістами та прес-службами

Фото
Укрінформ
У рамках стратегії #єдинийголос відомі журналісти поділилися з урядовими комунікаційниками секретами створення інформаційних повідомлень та прикладами успішної взаємодії між журналістами і співробітниками прес-служб.

Як повідомляє Урядовий портал на своїй сторінці у Facebook, у гості до Будинку Уряду у четвер завітали директор “Укрінформу” Олександр Харченко та заступник головного редактора “Українського радіо” Світлана Мялик.

“Вважаю, що зараз урядовим комунікаціям потрібно звернути особливу увагу на створення більш ефектних анонсів медійних заходів. Подія має зацікавити потенційного гостя. Це дозволить забезпечити більшу відвідуваність заходу”, - зазначив Олександр Харченко.

Читайте також: Стажуванням молодь переймає наш досвід, а ми, держслужбовці, вчимося у них

За його словами, зараз українське суспільство більш активно споживає “скандальні” новини, в той час як “позитивна” інформація – наприклад про успіхи у реформах – є менш популярною.

Тим часом Світлана Мялик розповіла про особливості роботи “Українського радіо”.

“Ми зберігаємо своє гідне місце у системі радіостанцій України, при цьому намагаючись рухатися вперед. Зокрема зараз ми намагаємося “омолодити” свою аудиторію – якщо зараз нас здебільшого слухають люди віком 50-60 років, то ми плануємо більше залучити українців віком від 35 років – це аудиторія, яка фактично приймає рішення”, - наголосила Світлана.

За її словами, люди хочуть не просто слухати радіо, а бачити що там відбувається.

"Ми записуємо відео, розвиваємо свої сторінки у соціальних мережах, вебсайт, тощо. Потрібно відповідати запитам часу”, - наголосила вона.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-