МАУ виплатила €750 компенсації родині, яку не пустили на рейс Мюнхен-Київ
Про це Громадському радіо повідомив один з потерпілих пасажирів Микола Скавронський.
"МАУ запропонували мені певний депозит у розмірі 30 тисяч гривень, які я і члени моєї родини зможуть пізніше використовувати для польотів. Тому квитки для наступної подорожі будемо купувати з цього депозита. Я вважаю, що за три роки зможу вибрати цю суму. Вона є адекватною. Депозит діє три роки. Що ж стосується сімсот п’ятдесяти євро по двісті п’ятдесят євро на людину, то це мені авіакомпанія мала відшкодувати за законом у будь-якому випадку за те, що відбулося. Навіть, якщо б усе було адекватно в Мюнхенському аеропорту. А так вони виплатили сімсот п’ятдесят євро плюс ось ця компенсація у вигляді депозиту. Це відшкодування за заподіяну моральну шкоду", - пояснив він.
Скавронський також розповів, що хотів мати офіційні документи, тому комунікувати з МАУ вирішив через Укрпошту, листи надсилав з повідомленням про вручення. В них він описував свої пропозиції і претензії, побажання щодо компенсації, а у відповідь отримував пропозиції від МАУ. В такий спосіб сторони дійшли згоди.
Він уточнив, що МАУ перерахувала 750 євро в гривневому еквіваленті на його депозитний рахунок. Скавронський також зазначив, що консультувався з адвокатами під час переписки з авіалініями.
Як раніше повідомляв Микола Скавронський, який є комерційним директором мережі медичних лабораторій "Сінево Україна", його з дружиною і 10-річною дитиною 19 липня не пустили в літак на рейс МАУ Мюнхен-Київ через те, що їм не вистачило місця. Співробітниця аеропорту тоді пояснювала, що прилетів літак меншого розміру, ніж планувалося.