У МІП кажуть, що телеканали не хочуть брати їх соціальну рекламу

У МІП кажуть, що телеканали не хочуть брати їх соціальну рекламу

Укрінформ
Мінінформполітики змушене проводити тендери, аби купувати на телебаченні час у рекламних комерційних блоках для розміщення соціальних роликів, виготовлених державою.

Про це сказав державний секретар МІП Артем Біденко на засіданні колегії Міністерства інформаційної політики України, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"На жаль, ситуація дуже невтішна. Ми зіштовхнулися минулого року з тим, що ту соціальну рекламу, яку ми робимо, телеканали не хочуть брати. Ситуація така ж цього року, і ми змушені провести тендер на те, щоб оплатити комерційну частину в рекламних блоках і там розміщувати соціальну рекламу. Чекаємо завершення цього тендеру і сподіваємося, що вже з осені зможемо максимально зайти на телеканали. Але, на жаль, їм не цікаво", - сказав Біденко.

Читайте також: У Кабміні прокоментували діяльність Мінінформу

Голова парламентського комітету з питань свободи слова Вікторія Сюмар нагадала про те, що ВР зареєстрували законопроект щодо соціальної реклами. "І там усі ці речі прописані, є механізми для телеканалів, аби лиш вибори не зашкодили ухваленню цього закону", - сказала Сюмар.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-