Facebook буде боротися з дискримінаційною рекламою

Facebook буде боротися з дискримінаційною рекламою

Укрінформ
Компанія Facebook Inc підписала угоду з владою штату Вашингтон, яка запроваджує зміни до рекламної платформи соцмережі, спрямованої на виключення реклами та оголошень з ознаками дискримінації.

Про це заявив у вівторок генеральний прокурор штату Вашингтон Боб Фергюсон, повідомило інформагентство Reuters.

"Рекламна платформа Facebook дозволяла незаконну дискримінацію на основі расової приналежності, сексуальної орієнтації, інвалідності та релігії", - заявив у цьому зв'язку генпрокурор штату.

Читайте також: Firefox вводить функцію блокування автозапуску відео

За його словами, угода стала завершенням 20-місячного розслідування генеральної прокуратури, ініційованого після того, як некомерційна організація ProPublica оприлюднила статтю про рекламне таргетування Facebook. Таким чином, зараз Facebook має внести зміни у свою рекламну політику протягом 90 днів.

У Facebook підтвердили угоду з владою штату, зауваживши, що це є частиною тривалого процесу, щоб переконатись у безпечності й чесності реклами, спрямованої на аудиторію соціальної мережі.

"Ми видалили тисячі категорій (реклами – ред.), пов'язаної з потенційно чутливими ознаками – расовими, етнічними, сексуальною орієнтацією та релігією", - заявили в компанії.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-