Київстар до кінця дня обіцяє усунути неполадки з поповненням рахунків

Київстар до кінця дня обіцяє усунути неполадки з поповненням рахунків

Укрінформ
"Київстар" планує усунути неполадки з поповненням рахунків абонентів компанії через сервіси ПриватБанку до кінця дня.

Про це йдеться у прес-релізі ПриватБанку.

"Компанія "Київстар" планує до кінця дня усунути неполадки з мережевим устаткуванням, що сьогодні викликали перебої з поповненням рахунків абонентів компанії через сервіси ПриватБанку", - йдеться у повідомленні.

Як зазначає прес-служба банку, 3 травня з 11:00 клієнти ПриватБанку стикнулися з перебоями під час поповнення рахунків "Київстар" через онлайн-сервіси, банкомати та термінали самообслуговування банку. За інформацією компанії, це пов'язано з технічними збоями мережевого обладнання оператора зв'язку. Фахівці компанії та банку планують поновити штатну роботу сервісу поповнення протягом найближчих годин.

Читайте також: "Київстар" не має претензій до тендеру на 4G

У прес-службі банку нагадали, що аналогічні неполадки каналів зв'язку 28 квітня було усунено оператором за декілька годин.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-