Київстар до кінця дня обіцяє усунути неполадки з поповненням рахунків
Про це йдеться у прес-релізі ПриватБанку.
"Компанія "Київстар" планує до кінця дня усунути неполадки з мережевим устаткуванням, що сьогодні викликали перебої з поповненням рахунків абонентів компанії через сервіси ПриватБанку", - йдеться у повідомленні.
Як зазначає прес-служба банку, 3 травня з 11:00 клієнти ПриватБанку стикнулися з перебоями під час поповнення рахунків "Київстар" через онлайн-сервіси, банкомати та термінали самообслуговування банку. За інформацією компанії, це пов'язано з технічними збоями мережевого обладнання оператора зв'язку. Фахівці компанії та банку планують поновити штатну роботу сервісу поповнення протягом найближчих годин.
У прес-службі банку нагадали, що аналогічні неполадки каналів зв'язку 28 квітня було усунено оператором за декілька годин.