В Україні у ДТП гине вдвічі більше людей, ніж у Євросоюзі - Омелян

В Україні у ДТП гине вдвічі більше людей, ніж у Євросоюзі - Омелян

Укрінформ
Щодня в результаті дорожньо-транспортних пригод в Україні гине близько 11 людей - це вдвічі більше, ніж у країнах Європейського Союзу.

Про це міністр інфраструктури Володимир Омелян сказав на засіданні уряду, представляючи Державну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"У результаті дорожньо-транспортних пригод в Україні щодня гине близько 11 людей - вдвічі більше людей, ніж у країнах Європейського Союзу, а більшість ДТП з тяжкими наслідками виникає через перевищення швидкості, необлаштованість пішохідних переходів, небезпечність перехресть, керування у стані алкогольного сп’яніння", - наголосив Омелян.

За його словами, основною метою Державної програми є зниження рівня смертності внаслідок ДТП щонайменше на 30% до 2020 року, зниження ступеня тяжкості наслідків ДТП для учасників дорожнього руху, зменшення соціально-економічних втрат від дорожньо-транспортного травматизму, а також запровадження ефективної системи управління безпекою дорожнього руху задля захисту життя та здоров’я населення.

Міністр зазначив, що за програмою найбільше коштів виділяється саме на інфраструктуру безпеки. Зокрема, 1,16 млрд гривень передбачено на облаштування 500 кільцевих розв’язок; стільки ж - на 6432 безпечні пішохідні переходи. Планується виділити 930 млн на 500 острівців на в'їздах до населених пунктів, 150 млн гривень піде на облаштування 1500 пішохідних переходів з освітлювальними панелями. Водночас 259 млн гривень планується спрямувати на ліквідацію 109 місць концентрації ДТП. Крім того, 435 млн гривень буде виділено на облаштування 258 км нового бар’єрного огородження і 60 млн гривень - на 15 тисяч нових дорожніх знаків.

Читайте також: Ваговий контроль на дорогах: Гройсман проситиме Раду про нові правила

За словами Омеляна, програмою передбачені також просвітницькі заходи. «Раніше соціальна реклама була уривчаста, фрагментарна і немасштабна та не мала належного соціального ефекту. Міжнародний досвід свідчить, що реклама мусить іти скоординовано різними каналами і має бути масована, переконлива і наполеглива... Найближчими часом буде розроблено понад десяток таких масованих кампаній – безпека руху і безпечна поведінка буде у всіх на вустах і в думках. Ключові месиджі – розумна швидкість, ремені безпеки, відмова від поєднання алкоголю і керування автомобілем та обов’язкове використання дитячих автокрісел безпеки», - наголосив міністр.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-