Укрпошта заявляє про побиття свого юриста у видавництві львівського "Експреса" - 15.01.2018 16:46 — Новини Укрінформ
Укрпошта заявляє про побиття свого юриста у видавництві львівського "Експреса"

Укрпошта заявляє про побиття свого юриста у видавництві львівського "Експреса"

2063
Ukrinform
ПАТ «Укрпошта» заявило про зрив нового етапу переговорів з видавцем львівської газети «Експрес», що розповсюджувалася з вкладеними «незадекларованими шпальтами». Національний оператор зв'язку звинувачує «Експрес медіа сХаб» у побитті свого юриста.

Про це йдеться у заяві компанії, що є у розпорядженні Укрінформу.

«ПАТ «Укрпошта», прагнучи вирішити господарський спір з «Експрес медіа сХаб», 13 січня 2018 року провело черговий тур перемовин з представниками видавництва, який було зірвано через побиття юриста Укрпошти представниками Експресу. Наразі видавництво відмовляється підписувати з Укрпоштою практично узгоджений стандартний Договір про розповсюдження періодичних видань за передплатою, який вирішив би ситуацію, що склалася з нерозповсюдженням газет. Відтак домовленостей про співпрацю не досягнуто», - йдеться у заяві.

В.о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський зазначив, що оператор все ж готовий поновити перемовини щодо виконання переліку вимог.

Читайте також: Захоплення Укрпошти: чотирьох сміливців нагородили за затримання зловмисника

«Укрпошта не очікувала такої незрозумілої агресії з боку керівників Експресу. Але ж, будучи відповідальним національним поштовим оператором, ми готові поновити перемовини та досягнути необхідних домовленостей. Для цього ми вимагаємо від наших партнерів з «Експрес медіа сХаб» виконання 3-х умов: офіційно опублікованих у ЗМІ вибачень працівнику Укрпошти, що постраждав під час перемовин та опинився на лікарняному ліжку; сплати коштів за вже надані раніше послуги з розповсюдження газети «Експрес», згідно з гарантійним листом, підписаним у присутності губернатора та журналістів; відшкодування витрат з повернення Укрпоштою коштів передплатникам», - заявив Смілянський, зазначивши, що після виконання цих умов Укрпошта готова повернутись до переговорів та «максимально швидко вирішити всі необхідні питання».

Також у зв'язку з тим, що поновлення доставки за передплатою клієнтам «Експрес медіа сХаб» неможливе раніше 1 березня 2018 року, ПАТ «Укрпошта» забезпечить захист інтересів передплатників з повернення їм грошей та докладе зусиль для скасування ухвали, яка порушує їхні інтереси.

Унаслідок інциденту співробітника Укрпошти госпіталізовано. Укрпоштою направлено відповідну заяву до районного відділу поліції м. Львова.

Як повідомляв Укрінформ, ПАТ «Укрпошта» подасть позов до суду на видавця львівської газети «Експрес» за збитки, завдані внаслідок розповсюдження видання з вкладеними «незадекларованими шпальтами» у період 2015-2017 років.

У грудні 2017 року журналісти газети «Експрес» на сторінках видання оприлюднили заяву, в якій зазначалося, що з початку жовтня ДП «Укрпошта» заблокувало розрахунки із видавцем газети «Експрес» - всупереч офіційному документу, у якому визнало свій борг.

«22 грудня керівництво Укрпошти заявило, що у 2018-му році не поширюватиме «Експрес» серед десятків тисяч людей, що оформили передплату на газету, - всупереч тому, що Укрпошта зібрала від читачів десятки мільйонів гривень за цю послугу. Це - пряме перешкоджання журналістській діяльності шляхом штучного обмеження поширення газети» , - йшлося в заяві працівників газети.

Укрінформ намагається взяти коментар з приводу ситуації, що склалася, також у журналістів газети «Експрес».

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>