Громадяни висловлюють побажання щодо якості надання поштових послуг – Урядовий контактний центр

Громадяни висловлюють побажання щодо якості надання поштових послуг – Урядовий контактний центр

Укрінформ
Повсякденне життя людей, функціонування будь-якої держави, ефективний бізнес у сучасному світі неможливо уявити без існування пошти.

9 жовтня відзначається Всесвітній день пошти, робота якої сприяє об’єднанню усієї планети.   

Під впливом фінансових та економічних чинників поштовий сектор зазнав змін в усьому світі: зниження обсягів письмової кореспонденції, розширення поля діяльності у таких сегментах, як електронна торгівля, фінансові послуги. Постійно збільшується кількість постачальників послуг поштового та кур’єрського зв’язку й обсягів наданих ними послуг.

Так, публічне акціонерне товариство «Укрпошта» є найбільш розгалуженою мережею. Це понад 12 тисяч відділень по всій території країни. ПАТ «Укрпошта» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України, є правонаступником УДППЗ «Укрпошта» та є національним оператором поштового зв’язку України.

2 жовтня 2017 року Укрпошта увійшла до складу одного з найбільших та найвпливовіших об’єднань бізнесу в Україні – Європейської Бізнес Асоціації (EBA). Членство у EBA дасть змогу Укрпошті активніше працювати над удосконаленням економічного середовища спільно з іншими українськими та міжнародними компаніями.

Останнім часом Укрпошта також намагається повністю модернізувати себе, покращити якість та збільшити кількість послуг, що надаються нею. Як відомо, ще у 2016 році було запущено сервіс безкоштовної доставки товарів, куплених в Китаї на AliExpress. Та якщо немає часу чекати безкоштовної доставки, можна замовити сервіс ePacket, тоді доставка можлива від 7 до 10 робочих днів. По Україні також діє сервіс Прискорена пошта. І нещодавно Укрпошта в пілотному форматі запустила послугу оплати доставки відправлення отримувачем. Тож ці сервіси користуються великим попитом у тих, хто торгує на різноманітних інтернет-майданчиках.

Раніше, через відсутність такого функціоналу у головної пошти країни, велика кількість клієнтів обирала приватних операторів. Відтепер у них є можливість користуватися послугами найближчого поштового відділення. Як стало відомо у вересні, задля зручності своїх клієнтів Укрпошта подовжить у вечірній час графіки роботи 67% своїх міських відділень – у понад 1600 відділеннях із 2440 наявних у містах. А від 2 жовтня 2017 року до 9 січня 2018 року ще півтисячі відділень долучаться до подовжених графіків роботи, вони працюватимуть без закриття на обідню перерву.

Отже, поштовий зв’язок є невід’ємною частиною виробничої та соціальної інфраструктури України та функціонує для задоволення потреб фізичних та юридичних осіб, а також органів державної влади щодо послуг поштового зв’язку. Проте, якість послуг, що надаються операторами поштового зв’язку, не завжди належного рівня. Про це свідчать звернення громадян на урядову «гарячу лінію».

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло майже 1 200 звернень щодо неналежної якості поштового зв’язку.

Так, наприклад, пенсіонер з м. Кривий Ріг  Дніпропетровської області звернувся на урядову «гарячу лінію» зі скаргою на неякісне надання послуги з доставки кореспонденції в одному з місцевих поштових відділень Укрпошти. Заявник повідомив, що бандеролі не доставляються, рекомендовані листи віддають сусідам заявника. Для вирішення питання він неодноразово звертався до керівництва відділення та Поштамту м. Кривий Ріг, але питання не вирішувалось. Чоловік попросив сприяння у якісному наданні послуги з доставки кореспонденції у зазначеному поштовому відділенні. За результатами розгляду звернення було здійснено перевірку Дніпропетровської дирекції Укрпошта, встановлено, що факт неналежного надання послуг поштового зв’язку в частині доставки поштових відправлень підтвердився. Дане порушення виникло з вини листоноші одного з відділень поштового зв’язку м. Кривий Ріг. З метою недопущення подібних випадків у подальшому помилка була обговорена в колективі зазначеного відділення поштового зв’язку. Керівництву Дніпропетровської дирекції Укрпошта наголошено на посиленні контролю за роботою підлеглих працівників, задіяних на доставці поштових відправлень.

Житель м. Хмельницький, власник журналу «Пасічник», повідомив фахівцям урядової «гарячої лінії» про те, що Укрпошта не дотримується умов укладеного з ним договору, згідно з яким Укрпошта повинна здійснити перерахунок коштів за передплату журналу читачами, але кошти не були перераховані. Громадянин попросив сприяння у проведенні перерахунку коштів найближчим часом. Дане звернення було надіслано на розгляд Укрпошті. І вже наступного дня було здійснено перерахунок коштів заявнику.

Киянин зателефонував на урядову «гарячу лінію» зі скаргою на працівників одного з київських відділень Укрпошти. Громадянин повідомив, що звернувся до відділення в телефонному режимі, щоб дізнатися графік роботи, натомість отримав відповідь про наявність обідньої перерви з 13 до 14:00 попри те, що у ЗМІ було оприлюднено інформацію про відміну обідніх перерв у всіх відділеннях Укрпошти. Заявник попросив сприяння в організації належної якості надання послуг у вищезазначеному відділенні, а також пояснити правомірність факту існування обідньої перерви в установі. Розглянувши дане звернення, Укрпошта повідомила чоловіку про те, що зазначене відділення поштового зв’язку надає послуги користувачам за таким режимом роботи: понеділок – п’ятниця з 09:00 до 19:00, субота з 09:00 до 17:00 без перерви. При цьому операційні вікна надають послуги споживачам у плинному режимі обідньої перерви, тобто, під час перерви одного операційного вікна, послуги споживачам надаються в іншому. Зауваження громадянина було взято до уваги та опрацьоване з працівниками даного поштового відділення, де наголошено на обов’язковому дотриманні встановленого режиму роботи та завчасному попередженні споживачів про обідню перерву працівників операційного вікна.

За період з 29 вересня по 5 жовтня 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 44 тисячі 451 дзвінок, а також 935 звернень зареєстровано через Інтернет.

 Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна та Lifecell.

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-