Кандидат на пост глави НСТУ Наливайко хоче створити “український Голлівуд”

Кандидат на пост глави НСТУ Наливайко хоче створити “український Голлівуд”

Укрінформ
На базі Укртелефільму можуть створити Дім кіно, а на базі Будинку звукозапису Українського радіо - Дім музики, які в майбутньому можуть стати джерелом доходу НСТУ.

Про це заявив кандидат на посаду голови правління НСТУ Олег Наливайко, презентуючи в понеділок свою стратегію розвитку НСТУ на засіданні наглядової ради ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» в Укрінформі.

«Хочу сказати, що ми вже наблизилися до того, щоб очистити Укртелефільм «від усіх історій минулого. Бачимо створення на базі Укртелефільму нових студій, які ми назвали Дім кіно. І такий наш майбутній український Голлівуд», - заявив Наливайко.

Окрім того, він наголосив на існуванні проекту зі створення Дому музики на базі будинку звукозапису.

«Наша ідея - створити саме на базі будинку звукозапису та академічних колективів і окремий підрозділ музики. До речі, така відома людина як Олександр Москалюк уже виявив інтерес до співпраці. Ми не тільки бачимо, як вийти на самоокупність у найближчі два роки, а і як саме цей проект може стати додатковим джерелом надходжень у майбутньому», - зауважив кандидат.

Презентуючи своє бачення стратегії розвитку НСТУ, Наливайко наголосив, що його команда на перше місце ставить завоювання довіри глядачів, заявляючи, що рейтинги її не цікавлять.

«Навпаки в умовах глобальної кризи довіри ми бачимо прямий взаємозв'язок. Тут є знову ж європейський приклад - там, де є довіра, там є і рейтинг», - пояснив Наливайко.

У діяльності НСТУ він бачить 4 ключові позиції: незалежність, неупередженість, відданість, забезпечення достовірності.

«На наш погляд, точність інформації повинна мати пріоритет над швидкістю її подачі в ефірі. Тут у нас є певна різниця з комерційними структурами», - зауважив кандидат.

Щодо роботи НСТУ, він вважає за необхідне, аби були розроблені протоколи поведінки співробітників служб НСТУ.

Серед пріоритетів діяльності НСТУ Наливайко відзначив увагу та повагу до потреб меншин, особливо - людей з особливими потребами.

«У цьому ми бачимо ключову відмінність суспільного мовника від суспільного каналу - жодної дискримінації», - підкреслив Наливайко.

Також він наголосив на необхідності зосередитися на виробництві інформаційних і суспільно-політичних програм.

«Ми ставимо амбіційне завдання: протягом 2-3 років повинні стати основним джерелом новин, які формуватимуть порядок денний українського суспільного життя, в першу чергу спираючись на можливості радіо та телебачення, унікальну можливість регіональних мовників, які працюватимуть у режимі «регіон-центр» та «регіон-регіон», - зазначив Наливайко.

Також він заявив про рішучість боротися за рекламу.

«Ми будемо боротися за рекламу, ми знаємо, як це зробити. Ставимо для себе завдання - 20% доходів від планового бюджету - продаж реклами та спонсорство. До речі, в наших колег у Польщі подібні показники. Ми бачимо заходи, які для цього повинні бути зроблені», - зазначив Наливайко.

Також він заявив про наміри збільшення частки продуктів власного виробництва в категорії мовлення для дітей та юнацтва і використання нових медіа з поступовим переведенням дитячого мовлення в режим онлайн.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-